12 Ağustos 2014 Salı

SİZCE NASIL OLMUŞ ???

Uzun zamandır yapmaya çalıştığım ve bu uğurda derin araştırmalar yaparak beynimin sulanmasına yol açan ' şablon arayış çalışmalarımı ' bugün büyük bir mutlulukla sonlandırıyorum ...
Kendi çapımda , henüz tam anlamıyla ' işte bu! ' diyemediğim ama içime sinmişe yakın duygular hissettiğim bu şablonu yeni şablonum ilan ediyorum huzurlarınızda ...
Ufak değişikliklere açık olsam da artık tamamıyla yeni bir şablon arayışımı sonlandırabildiğim için çok mutluyum :)
Bloğumun yeni görünümü hakkında yorumlarınızı talep ederkenn aynı zamanda kocaman sevgilerimi gönderiyorum ..  :))))))

Yeni şablonumla birlikte , GÜLÜMSE ÇEKİYORUM ...
KIZ RESİMLERİ

6 yorum:

  1. Bu uğurda gerçekten çok çalıştığını ve hakkına layık bir şablon oluşturduğunu düşünüyorum.Çok beğendim gerçekten hayırlı uğurlu olsun vatana ve millete :P
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene çok sevindim zira bu kez bende beğendim :))

    YanıtlaSil
  3. Ne guzel şablonlarin var anlıyorsun bu işlerden sen;) gule gule kullan♥

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş,bi ben anlamıyorum bu işlerden :)

    YanıtlaSil
  5. Kreatiff beğenmene çok sevindim canım ama hiç anlamıyorum inan ... İnternetten araştırarak anca bu kadarı geldi elimden :)

    YanıtlaSil
  6. Minik mini , canım çok kolay aslında elimden geldiğince yardımcı olurum sen yeter ki iste :) Sevgilerimle ..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...