28 Kasım 2014 Cuma

En çok özleyen insan, özlediği kişiyi hiç aramayandır.
Çünkü o, aramayacak kadar aşık kalmıştır.
O, elinde olmadan özler..istemeyerek, kıza kıza.
O, ulu orta söylemez aklındaki kişinin adını,
O şarkı çalmaya başladığında nefret ede ede özler.
Özlediği bir kere de olsa, “eskisi gibi konuşmak”tır.
Eskisi gibi olmak...
O yüzden susar..
Olamayacağını bildiği için..
Canım dediğine "sen" diyemeyeceği için..
Bu yüzden, o artık seni aramıyor diye üzülme.
Belki yanında değilsin ama onun hep aklındasın.
“Benim, hep, aklımdasın”

8 yorum:

  1. Üzücü, ama bi o kadar da gerçek ve etkileyici satırlar... Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumlarin icin ben teşekkür ederim ;*

    YanıtlaSil
  3. Bugünün mutsuzlukları, yarının mutlulukları olur takmadan devam et hayatına...

    YanıtlaSil
  4. canım merhaba ya. uzun zamandır sesini duymuyordum iyi oldu. herşey yolunda gibi yeni yerinde , umarım daha da iyi olacak. sevgiyle <3<3<3

    YanıtlaSil
  5. Evet Canimm cok şükür yolunda hersey. Buralardayım. .

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten etkileyici satırlar.. Blogunuzu bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    http://makyajtavsiyem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...