4 Aralık 2014 Perşembe

Vazgeçtim Ben Bugün ...

Hayatımız hedeflerle ve mücadelelerle var olurken , bazen kendinize haksızlık ettiğinizi düşündüğünüz oldumu hiç ?

Boş hayaller peşinde koştuğunuzu hissettiğiniz ya da kendinizi kandırdığınız ...
Yanlış insanlara umut bağladığınz ya da olması gerekene değer vermek yerine bunu esirgediğiniz ...

Her şey gelebilir bu hayatta başımıza. Sonuçta hayat yaptığımız seçimler ve bunun sonuçları değilmidir ?
Hayatı bir sahne kendimizi bir oyuncu olarak düşünürsek , biz oyunu sergilemek istemezsek bunu hiç kimse bizim için yapamaz.
İşte bu yüzden , hayatınızda başrol oynamak ya da figüranlıkla yetinmek sizin elinizdedir. Senaryo değişebilir ama sizin duruşunuz hep aynı kalır ...

İnsanları bir sebepten ötürü severiz belki yada daha iyi bir sebeple sileriz ...

İşte ben VAZGEÇTİM BUGÜN bir çok şeyden ;

Hayal kurmak için birine ihtiyaç duymaktan .
İnancını kaybetmiş insanlara ışığı göstermeye çalışmaktan .
Ertelemekten .
Sadece hayal etmekten.
Adım atmamaktan.
Ve zamanında yapmış olduğum seçimlerin yanlış olduğu hissine kapılmaktan...
Değer verenlere haksızlık edip , yine de başkaları tarafından değerli hissettirilme arzumdan vazgeçtim ...

2 yorum:

  1. Çok güzel anlatmışsınız vazgeçtiğiniz şeylerden hepimizin kurtulması dileğiyle

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Mutluluk...
    Hepimizin kurtulması dileğimle , evet ..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...