13 Ocak 2015 Salı

GÜNÜN OLUMLAMASI

Kendimi , yaşamı , herkesi olduğu gibi kabul ediyorum. İçimdeki sevgiyi keşfetmek ve onu herşeye ve herkese yansıtabilmek için Yaradan ' ım ; seninle bağımı koparmama izin verme ve bana yardım et.
Verdiğin herşeye şükürler olsun. Yaradanım ; herşey senin elinde .Huzurum da sevgim de herşey olması gerektiği gibi. Ben hayatım boyunca , olumlu bir insan olmayı ,olumlu düşünmeyi ve olumlu hissetmeyi seçiyorum. Evrendeki tüm mutluluk , zenginlik ve sevgiyi kendime çekiyorum ve bunun bilincinde olduğum için sana şükrediyorum.

3 yorum:

  1. Allaha şükürler olsun ki yaşamdayız ve nefes alıyoruz...şimdi üye oldum. Takipteyim sizi de üyelige beklerim. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Ben de sizi takibe aldım Nilgün Hanım :) Sevgilerle ...

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...