6 Nisan 2015 Pazartesi

Gitmek

Harika geçen bir hafta sonunun ardından uzun zamandır hissetmediğim bir his sardı tüm benliğimi ...
Pazartesi sendromu değil de gitme sendromuna kapılmış gibiyim...
Güçlü bir gitme hissine rağman gidememek sadece ileriye dönük gitme planları yapmaya zorluyor beni ...
Ve resimler çok iyi ifade ediyor şuanki ruh halimi ...
Ben susuyorum ..
Siz beni zaten anladınız ..

bloger,gri ladu,GRİ LADY,kaçıp gitmek ,gitmek gerek bazen,seyahat,tatil,karavan


,gri lady,GREY OF SHADES

gri lady


4 yorum:

  1. Anladım onu ben :) zaman zaman bende de oluyor böyle düşünceler

    YanıtlaSil
  2. buralara ben de gitmek isterim tabiii :) isteyince gitcen kimseyi hiçbişiyi düşünmücen yaa :) yap valla :)

    YanıtlaSil
  3. :) Havalarda güzelleştikçe gezgin ruhum şaha kalktı kızlar :) Planlar var ama bakalımm..

    YanıtlaSil
  4. Bir fırsatınız varsa gidin yaaa :)) Durmayın! :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...