4 Mayıs 2015 Pazartesi

Yeni Bir Blog Açmak ...

Evet arkadaşlarım , bu konuda fikirlerinizi merak ediyorum açıkçası..
Gri Lady olarak yaklaşık bir senem doldu ve yeni yeni arkadaşlıklaredindim , yeni bloglar  keşfettim. Daha çok benim gibi kişisel kategoride olan yazarları takip ettim..

Tüm bunlar çok çok keyifliydi ama aklımda tek bir konu üzerine daha profosyonel bir blog açmak var. Mesela kişisel gelişim alanında...

Sıfırdan başlamak mı , yoksa bu bloğa yeni bir konu başlığı eklemek mi ?
Sizce hangisi daha iyi olur ?

5 yorum:

  1. Konu başlığını eklemek daha güzel olur dedi müpte.
    Grilady sanki bi daha yakın gibi gibi :)
    Gitme hatun.
    Olma mı ??


    Not: Hangouts' a bak diyorum hatun artık bi bak yani :d

    YanıtlaSil
  2. Tamam Muptezelim gitme diyen oldumuydu gidilirmi hiç :)))
    Hangousta baktım bakmasına ama birşey göremedim kiii :)))

    YanıtlaSil
  3. :) Olur tabiki , niye olmasın sevgili İkra.. Teşekkür ederim fikrini benimle paylaştığın için. Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. bence bu blog üzerinden savaşmaya devam derim:))

    YanıtlaSil
  5. Tek bir konuda yazmak için ayrı bir blog fikri güzel. Ben de bunu hep yaptım. Fakat ziyaretçilerin azalmasını göze almak gerekiyor.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...