23 Haziran 2015 Salı

Işın Kampı / Mutlaka İzleyin ....



Son zamanlarda yerimden kıpırdamadan soluksuz izlediğim filmlerden biri oldu Işın Kampı ...
Gardiyan Amy ' nin mahkum Ali ile olan diyaloğu ve arkadaşlığı , ve daha fazlası eminim sizin de çok severek izlediğiniz bir film haline getirecektir Işın Kampı ' nı ... Mutlaka izleyin ,ben bu filmle beraber çaresizliğin ne olduğunu , özgürlüğü , aşkı ve hayatın ne olduğuna dair duyguları iliklerime kadar hissettim... Ve şunu söyleyebilirim ki , bu film bende bir kalp kırıklığına sebep oldu ...


KISACA ÖZETİ ŞU CÜMLELERDE ...
Hayatında yeni bir heyecan arayan Amy (Kristen Stewart) orduya katılır, ancak umduğu gibi Irak'a değil, Guantanamo'ya gönderilir. Buradaki mahkumlardan Ali Amir ile (Peyman Moaadi) aralarında tuhaf bir dostluk başlar.  '

6 yorum:

  1. Farklı bir filme benziyor. Teşekkürler paylaşım için..İlginizi çekerse benim de size bir film önerim olacak..

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/2015/06/table-no-21.html

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. güzel bir filme benziyor. çok severim bu tarz filmleri merak ettim.. Bu arada bloğunuzu Takibe aldım bende bloğuma beklerim sevgilerle...

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. sürekli film izliyom. izleyim bunu daaa :)

    YanıtlaSil
  4. Videocuda Bulursam bende izlemek isterim :)

    YanıtlaSil
  5. Ben çok etkilendim.. Mutlaka izleyin..

    YanıtlaSil
  6. Bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım canım. :) Bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...