21 Temmuz 2015 Salı

Merhaba Eski Aşklarım , Merhaba Çocukluğum ...

Bayram tatilini çocukluğumun rüyası , en güzel anılarımı biriktirdiğim Enez , Yeniceköy'de geçirdim...
Bu kez daha kalabalık olmamızdan mütevellit çok çok eğlendik binlerce kez şükür ...

Çocukluğumun yazlarının sadece burada birer haftasını geçirmiş olmama rağmen bana yıllarca gülümseyerek hatırlayacağım , içimi ısıtan anılar biriktirdi bu köy bana  ...
Bu kez gittiğimde tabi herşey çok farklıydı , ben evli ve çocuk sahibi biri olmuşken , tanıdığım ufacık çocuklar artık sevgilileriyle evlilik planları yapar olmuş ...
Eski arkadaşlarımı gördüm , ilk sevgilimi , çocukluk hayallerimi ...
Hala yaşıyor ve tekrar karşılaşabiliyor olmanın sevincini hissettim içimde , ve zamanın nasılda hızla tükendiğinin farkındalığını ...

Bir an 15-16 yaşlarıma dönebilmeyi istedim. O zamanki yaşlar ; şimdiki bilinç ve özgürlük...
Şimdiki ben olsam ve tekrar ilk gençlik yıllarıma dönebilsem şunu farkettim ki , daha dolu yaşardım , daha korkusuz ...
Zaten deli doluydum ama bunu kimsenin dizginlemesine izin vermezdim bu kez...
Daha çok severdim , daha çok gezerdim ...
Arkadaşlarıma daha fazla sarılırdım dört elle ...
Aile olabilme nimetine erişmeden önce , köklü dostluklar kurabilmek ve arkadaş olmanın güzelliklerini yaşardım doyasıya ...

Ve tekrar tekrar giderdim yine , bana hayatımın en güzel anılarını kurdurtan bu köye ...
Elimde çocuğum , yanımda eşimle...

AİLE,FAMİLY TUMBLR


5 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir bayram geçirmişsin. Aslında her şey yerli yerinde; sadece çok azımız artık senin gibi hissedebiliyor. Anlam katabiliyor. Değişen dünya değil, biziz... Biz insanlar.

    YanıtlaSil
  2. Even haklısın , değişen bizleriz...

    YanıtlaSil
  3. Çocukluğunun geçtiği yerlere gidip de değişik duygular hissetmeyen var mıdır, ah zaman çok acımasız...

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...