26 Kasım 2015 Perşembe

Hayata Dair Sözler

Bazen bir cümle okuruz ve o an bir aydınlanma , bir ferahlık hakim olur düşüncelerimize ...


Yada ihtiyacımız olan iyi hissettirecek güzel bir söz duymaktır bazen ama o söz kimse tarafından söylenmez ...


İşte böyle durumlarda insan , kendi kendine iyi gelebilecek şeylerin peşine düşmeli ...


Hani o ihtiyaç duyulan söz var ya ?


İşte onu bulup , en derinliklere kazımalı ...


Ne istediğimizi , nasıl biri olacağımızın farkına varmalıyız ..













10 yorum:

  1. Ne güzel sözler onlar insan okudukça farklı boyutlara Açılıyor ama saniyeler sonra etkisi geçiriyor iste :( hayatımızdaki güzelliklerin Kalıcı olması dılegı ile....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Evet , haklısınız malesef hemen etki kayboluyor ..

      Sil
  2. Sondan bir öncekine çok inanırım :)

    Seviyorum bu güzel sözlü paylaşımlarını, insana kendini iyi hissettiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Sen zaten çok pozitif bir kadınsınn Handan ablacım :*

      Sil
  3. Hata ile ilgili olanına bayıldım. Hata yapmadan nasıl başarılır ki sahiden? Çok güzel bir derleme olmuş, ellerine sağlık. Bana da iyi geldi doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim :))
      Bazen iyi hissedebilmek için ihtiyaç duyuyorum böyle motivasyona :)

      Sil
  4. Öfkenin aklınla yenemiyorsan ,kendini insandan sayma ...Bu söz çok hoşuma gitti ne kadar anlamlı bir cümle .tabi birde bunu yapa bilsek daha güzel olurdu ..Güzel bir derleme olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Evet, bazen güzel sözler çok motive edici oluyor...

    YanıtlaSil
  6. Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Ne güzel cümleler. Okumakla kalmasak, hayatımızın bir parçası yapabilsek bu cümleleri... Sevgiler...

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...