18 Kasım 2015 Çarşamba

O Eski Halimden Eser Yok Şimdi

Üzerine ölü toprağı serilmiş , sosyal hayattan uzak , trafiğin olmadığı , az insan ama yine de az huzur diyebileceğim şehirden herkese günaydın .

Önceleri bayılarak dinlediğim hit şarkılarla dolu müzik listemi dinlerken , ne kadar da değiştiğimi fark ettim acı bir şekilde ...
Resmen bulunduğum kabın şeklini almış ve bu şehirde yaşayan herhangi birine dönüşüvermişim !
Burada yavaş akan hayat beni de bir hayli yavaşlatmış ki , hayata dair hayallerimi bile unutturuvermiş .

Hayrola!

Sen böyle amaçsızca yaşayan , gelecek günden beklentisiz birine ne zaman dönüştün Lady!
Nerede sosyal hayatın ?

Nerede arkadaşlarınla hunharca kahkahaların ?


Nerede New York hayallerin ?


Hani hitap okurdun ! Nerede o zengin kitap bilgin !!!!



Uyanış günün bugün olabilir evet ama ,

Önce 

Sor bakalım kendine ; 







10 yorum:

  1. Yaşama sevincim en berbat ruh halinde olduğum günlerde bile aslında bende duruyor, yani gerçekte herkeste olduğu gibi. Yoksa insan nasıl yola devam edebilir ve o gücü yeniden bulabilir. Yaşama sevinci kolayca kaybolabilen ama kolayca da bulunabilen sihirli bir şey bana kalırsa. Sakin sessiz bir yerde olmanızı sevdim, buralar da öyle. Bazen bu durum çok sıkıcı ve sinir bozucu olabiliyor ama gereksiz gürültülerde, saçma kalabalıklarda kıymeti anlaşılıyor.
    Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Evet çok güzel ifade etmişşiniz Tuğba Hanım , ' Yaşama sevinci kolayca kaybolabilen ama kolayca da bulunabilen sihirli bir şey .. '

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle selamlar. İnsan bazen kötü hissediyor gerçekten kendini. Şu aralar ben de öyleyim oradan biliyorum :) Havalardan diyorum ben -kolay olana kaçıp- Havalardandır kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Dreamalla :))
      İçimi okumuşşun resmen , ben de havalardan olduğunu düşünmüştüm zaten :D
      Öpüyorum..

      Sil
  4. Bu ruh hali genel bu aralar...Büyük şehir,küçük şehir farketmiyor.Aklımız bulanık...Silkelenmek lazım...Yürüyüşten döndüm biraz önce iyi geldi tavsiye ederim.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah yürüyüş , bir dönem ne güzel düzenli olarak yapardım.. İyi fikir. Teşekkürler :)

      Sil
  5. Trafiğin olmadığı, sessiz sakin şehir :)) Bu ifade kalbimi fethetti. Bence de sadece bir süreç bu. Yoksa trafiğin olmaması ve sükunet iyidir :))

    YanıtlaSil
  6. Benim ayın belli günlerinde çekiliyor yaşama sevincim. Tamamıyla biyolojik. Ama bunu bilmem de bir işe yaramıyor ne tazık ki :(

    YanıtlaSil
  7. Şarkı listenden hüzünlü şarkıları çıkardığında yaşama sevincinin yavaş yavaş geldiğini görüceksin Lady... Yani cidden tripte olmayanı bile tribe sokabilen sihirli şarkılar var gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bak bu çok doğru ...
      O yüzden Mp3 çalarımda asla slow ve hüzünlü şarkılara yer vermiyorum , gerçekten işe yarıyor:)

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...