13 Kasım 2015 Cuma

O Papatya ...

Yüzümün haline bak , seninle kim kalacak , ışıklar kapanınca ...!
,,,

Evet bir Teoman şarkısı dilimde ...
Olması gereken klişeleşmiş şekilde' Bugün Benim Doğum Günüm ^ den faklı olarak bu sözleri fısıldıyorum istemsizce ...

Bir yıl daha yaşlanmış olduğu fikrini beyin lobumun arka taraflarına ittirirken , tam 24 yıl önce bugün dünyaya yeni gözlerini açmış bir bebek olduğumu düşünmek ve gelişimini tamamlamış koskaca 25 yaşında bir kadın olmak ...
Hmm nasıl demeli ;

 Her zamanki gibi işte !!!

Yani bir halt olduğu yok.. Geçmişte bugün doğmuş olmak , dün hissettiğim duygulardan daha farklı hissetmemi gerektirmiyor...

Bugün işe gelmeme ayrıcalığı ya da yolda kırmızı halılardan yürüme lüksü sunmadığı gibi , doğum günü çocuğu gibi bir sevimsiz muameleyle de karşılaşmadım henüz ...


Karşılaşmayacağım da ...

Aslında tüm bunları yazma amacım farklıydı ...
Neyse , 
Uzun lafın kısası ;

Sevgili , kıymetli iş arkadaşlarım Ayşe ve Cüneyt ;
Herkesten önce davranıp doğum günümü kutlamış olmanız benim için çok değerliydi ...
Doğum gününün önemi zaten o gün doğmuş olmak değil, çevrende senin ne zaman doğduğunu hatırlayan ve bununla ilgilenip - kutlamaya değer gören insanların olmasıdır ...

İyi ki Varsınız :)

Ve son olarak size şunu söylemek istiyorum , 




27 yorum:

  1. Yaş yirmi beşin hep insanda.dönüm noktası olduğunu söylerler.
    Senin içinde en güzel dönüm noktaları bu sene olsun.
    Bol kahkahalı yıllara:)
    Yaş almak aynı bencede sevdiklerinin yanında olması güzel katılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :))
      Dönüm noktası olur , çok ta güzel olur inşallah ...

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsun canım nice mutlu sağlıklı yaşlara ve tüm dileklerinin gerçekleşmesini temenni ederim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatoş Avunduk ,
      Hepimizin dilekleri gerçek olsun inşallahh :)Öpüyorum.

      Sil
  3. Nice mutlu yaşların olsun canım! Sayende artık benim de dilim de şarkı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bengetirdimsizibuhale ;
      Çok teşekkür ederimmm :))
      Ama güzel şarkı değil mi ? :)

      Sil
    2. Kesinlikle çok güzel. Zamansız, hiç eskimeyen bir şarkı bende de ;)

      Sil
  4. Ah, yirmibeşinci doğumgünümü özel kutlamak istediğim zamanlar dün gibi aklımda :) Şimdi yirmi yıl geçmiş üzerinden, hepsinin özel olduğunu biliyorum artık :)

    Nice sağluklı, huzurlu, mutlu, başarılı, cıvıl cıvıl, güzel yıllara :)

    YanıtlaSil
  5. İnşallahh :))
    Çok teşekkür ederim ... Bu arada inş.sizin yaşınızda sizin gibi genç ve sağlıklı görünürüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, çok teşekkür ederim :) Bende görüntü iyi ama eklemler sallantıda sen sadece sağlıklı görünme sağlıklı da ol :) ( Dileklere çok inanırım da hemen müdahale edeyim dedim ;)

      Sil
    2. Ay evet , yazarken de aklımdaydı ama atlamışım :) Tabiki hep sağlıklı kalıp , hemde öyle görünmek...İnş.:)

      Sil
  6. Sevgili arkadaşım sen her zaman bizim için değerliydin güzel kalbinle insanlığın la duruşunla iyi bir arkadaş iyi bir dost oldun. dediğin gibi mesafeler önemli değil hatırlamak hatırlanmak güzel her zaman aklımızdasın unutma :) tekrar nice mutlu yaşlara her şey gönlünce olsun... Babaanne :):):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerliydin ' derken Cüneyt Kars :)) Artık değil olarak mı algılamalıyım yoksaaa...
      Şaka bir yana hatırlanmak gerçekten harika hissettirdi , tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
    2. :) Bir cümle düşüklüğü olmuş :) geçmiş zaman şimdiki zaman gelecek zaman her zaman değerlisin....

      Sil
    3. Waoww!
      Teşekkürler dostum :)

      Sil
  7. Canım arkadaşım ,
    Yeni yaşın sana bir şarap misali yılladıkça tat katsın :)
    Kahretsin yine edebiyat parçaladım. ::P:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel bir dilekk Ayşem :))
      İnşallahh dediğin gibi olur :))

      Sil
  8. :) ama o zaman pink lady ol bundan sonra hep neşeli pembe ol taam mıııı :)

    YanıtlaSil
  9. Sevdiklerinle ailenle sağlıklı huzurlu daha nice güzel ömürler geçirmen dileğiyle canım benim
    25 yaş öyle çokta büyük bir yaş değil ya :) sen böyle düşünüyorsun san ben ne yapayım yaş 30 olacak ocakta :) Rabbım her şeyi gönlüne göre versin inşallah selamlar sevgiler ...her yaşın ayrı bir güzelliği vardır öyle demişler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn , sessizkaldım...
      Evet her yaşın ayrı güzellikleri vardır, o güzellikleri görüp - yaşamak dileğimle...

      Sil
  10. Nice nice mutlu saglikli yillar dilerim..Daha cok gencsin yas 35 bile olmamis :) Benim 45 bitti bile...

    Her sey gönlünce olsun Gri Layd, günlerin günlük güneslik gecsin...doga doya yasayacagin mutlu bir yas olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn :)
      Ne güzel dilekler Sulem , çok teşekkür ederim...Misliyle senin de olsun inş.

      Sil
  11. Nice güzel seneler diliyorum sevdiklerinizle:)
    Papatya şarkısını çok severim. Yağmurlu bir İstanbul gecesinde, ıssız ve loş ışıklı bostancıda bir sokağa arkadaşımla bangır bangır dinlettiğimiz gün gelir aklıma bu şarkının bahsi geçince. Gençlik başka bir kafa!
    Doğum günlerini ben çok severim, çok özenirim ve o gün hayatımın en kutlanmaya değer günüdür öyle düşünürüm. Tabi yanındaki güzel insanlar anlamlı kılarlar o mutlu anları.
    Bir de alt fotoğraftaki yazı var ya işte onu diyebilecek insanlar olsun istiyorum hep hayatımda, bir kişi de olsa yeter. Çünkü mesafeler,gerçekten istenildiğinde hiç bir zaman fazlasıyla uzak değildir!
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel , dolu dolu bir yorum Tuğba Hanım..Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. Öpüyorum..

      Sil
  12. Nice mutlu yıllara gri lady ^_^

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...