31 Aralık 2015 Perşembe

Gelsin Bakalım Yeni Yıl Hayalleri

Ne demiş Pablo Picasso ; 

Hayal edebildiğiniz her şey gerçektir !

Oysa bizler hayal kurarken bile içimizdeki ' nasılsa olmayacak ' sesini susturmadan sadece düşünmüş oluyoruz. Oysa gerçekten isteme enerjisine geçebilsek elde edemeyeceğimiz hiçbir şey yok. Bu konuda sadece biraz daha inançlı olarak istememiz ve hayal etmemiz gerekli o kadar !

Umutsuzluğa kapıldığınızda tek bir söz gelsin aklınıza ; 
'Vermeyi istemeseydi , istemeyi vermezdi .'

İşte bu yüzden gerçekten düşünün , hissederek .
Ne istiyorsunuz ? Neyin olması sizi kalbiniz yerinden çıkacak gibi heyecanlandırır ve ne sizi çocuklar gibi mutlu eder ?


2015 yılı bugünden itibaren tekrar yaşayamayacağımız bir geçmiş zaman dilimi olarak anılarımıza karışacak .
Yeni doğacak gün ile her zamanki gibi devam etmek de bize bağlı , yeni kararlarımızla daha coşkulu ve ümitli başlamak da ...

Öncelikle geçen yıla ve geçmişimize bir sünger çekelim. 


Yeni bir sayfa açabilmek için öncekileri kapatabilmemiz gerek.

' Geçmişi, geçmişimdeki herkesi ve kendimi sevgiyle affediyorum ve serbest bırakıyorum . ' 

Şimdi gelecek yılımız için sıfırdan bir ' biz ' ve sıfırdan bir yaşam hedefleyebiliriz.

Ben bu yıl sizlere yeni yıl planlarınızı hazırlarken gelecek zaman kipini bırakmanızı öneriyorum . 

Yani ;
2016 Yılı İçin ;
Daha çok kitap okuyacağım , Yurt dışına çıkacağım vb. şekilde değil , ' olmuş hale ' geçerek 2016 yılı olanlar listesi hazırlamanızı tavsiye ediyorum.

Mesela ;
Bu yıl her ay kitap bitirdim.
Çok istediğim Londra seyahatine çıktım.
İdeal kiloma kavuşmak için gerekli olan 4 kiloyu Mart ayında verdim.
Yeni arkadaşlıklar edinim.
Çok istediğim elbiseyi aldım .


Mantık olmuş hissiyle hareket edip , enerjinizi en önemlisi de inancınızı yükseltmek. Tıpkı '  Şampiyon olmak istiyorsan şampiyon gibi düşünmelisin ' sözünde de bahsedildiği gibi .

Tüm bunların dışında gerçekten bu dilek dileme ve hayalleri  oluşturmayı her yeni yıl için sadece bir kez değil de daha sık yapmalıyız .

İsteyin , hayal edin ve hatırlamanız için tüm dilekleriniz görebileceğiniz bir yere asın ...

2016 ' nın ilk günlerinde tekrar görüşmek üzere 

Harika dilekleriniz olsun bu yıl için. 

Ve inanmayı unutmayın ki , 
hepsi gerçek olsun ....

Sevgilerimle ...



10 yorum:

  1. Ben de bu sene aylara bölünmüş planlı liste hazırlamaktayım. Hiç olamayacağını düşündüklerim için bile plan yapmaya çalışacağım. En azından zamanını hazırlayayım, geniş zaman atmadan tarih belirteyim diyorum.

    Bugün geri kalan hayatın ilk günüdür, değil mi :)

    YanıtlaSil
  2. Umutların ve mulukların çok olduğu bir yıl kapınızda olsun. Sevgiyle

    YanıtlaSil
  3. Güzel Metod bunşekilde zihne mesaj doğru gitmiş oluyor ;) ben 2016 gelince yazıcam galiba benEr bir yazı sımdı misafirlerimiz ardarda geliyor elh. Size de hayırlı seneler

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yıllar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. güzel olmuş ellerine sağlık :) bu yeni yıl herkese mutluluk huzur güzel günler getirsin inşallah ...

    YanıtlaSil
  6. 2015 için büsbüyük bir sünger lazım :) Ama neyse sonunda bitti. Geliyor nur topu gibi 2016. Mutlu yıllar olsun hepimize.

    YanıtlaSil
  7. Yeni yılınız kutlu olsun

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar.
    Tüm sevdikleriniz ve sevenlerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yıl dilerim. Yeni yılınızı kutlar; yeni yıl hayallerinizin gerçekleşmesini dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  9. Blogunuzu yeni keşfettim bana da beklerim iyi günler iyi yıllar geçirmeniz dileğiyle :))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...