9 Aralık 2015 Çarşamba

Secret , Sır , Çekim Yasası !

2007 Yılında ilk yayımlandığında tüm dünyada ve ülkemizde de olay yaratan kitaptan bahsetmek istiyorum sizlere , 
Secret ' tan ...
İlk çıktığı yıllarda bende okumuş , etkilenmiş fakat ' evrenden isteme ! ' konusunda yazarın fikirleriyle çatıştığım için üzerine kafa yormak istememiştim. Ama kitabı yıllar sonra tekrar ele alıp , inancımla ters düşmeyen önerilerinin altını çizdim ...
Size kitaptan altını çizdiğim alıntıları sunuyorum , eminim hayatınıza sokacağınız yeni alışkanlıklar edinmenize yardımcı olacaktır.

BOB PROCTOR
Kendinizi bolluk içinde yaşarken düşünün; bereketi kendinize
çekeceğinizi göreceksiniz. Bu kural herkes için her zaman
geçerlidir.

LlSA NICHOLS
İyi duygulara sahip olup, iyi şeyler hissettiğinizde ise, bunun
tam tersi olur. Olumlu duyguların ne zaman geldiğini
bilirsiniz, çünkü kendinizi iyi hissetmenizi sağlarlar.
Heyecan, sevinç, minnettarlık ve sevgi...Bu duyguları her
gün hissettiğinizi bir düşünün. Olumlu duygularınızdan
dolayı mutlu oldukça, size kendinizi iyi hissettirecek daha
fazla olumlu duyguyu ve olguyu kendinize çekeceksiniz.

BOB DOYLE
Bu gerçekten de hu kadar basit. "Şu an kendime doğru
i çektiğim şey nedir?" Peki kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
"îyi hissediyorum" .O zaman devam edin.

LISA NICHOLS
Hayatınız, duygu ve düşüncelerinizden meydana gelir.
Garanti ediyorum! Bu her zaman böyle olacaktır.

DR-JOE VITALE
Kendinizi iyi hissetmeniz gerçekten çok önemli; çünlcü bu
iyilik duygusu sizden Evren'e yayılan ve kendisini çoğaltarak
size doğru çekilen bir sinyal. Böylece kendinizi mutlu
hissetmeyi başardıkça, mutlu olmanıza yardımcı olacak
faktörleri de daha çok kendinize çekecek, gittikçe daha çok
yükselebileceksiniz.

BOB PROCTOR
Kendinizi moralsiz hissettiğinizde, bunu çabucak
değiştirebileceğinizi biliyor musunuz? Güzel bir müzik
çalarak ya da şarkı söyleyerek ruh halinizi değiştirebilirsiniz.
Güzel şeyler düşünmek de işe yarar. Bir bebeği ya da çok
sevdiğiniz birini düşünün ve bu düşüncede kalın. Bu
düşünceyi zihninizde tutarak, ondan başka hiçbir şeyin
size ulaşmasına izin vermeyin; kesinlikle kendinizi iyi
hissedeceksiniz. Bunu size garanti ediyorum.


İnanmak; istemiş olduğunuz şeyi şimdiden elde etmiş olduğunuzu
düşünerek, öyleymiş gibi konuşup, öyleymiş gibi davranmayı da
gerektirir. İsteklerinizi elde etmiş gibi frekans yaydığınızda, çekim
yasası insanları, olayları ve koşulları harekete geçirerek arzunuza
kavuşmanızı sağlayacaktır.


Elde etmek aşaması ise, dileğiniz gerçekleştiğinde hissedeceklerinizi
hissetmeyi gerektirir. Şu an kendinizi iyi hissetmeniz, sizi
dileğinizle aynı frekansa getirir.

Kilo vermek için, "kilo vermeye" odaklanmak yerine, size göre
mükemmel kilonuz neyse ona odaklanın. Kendinizi mükemmel
kilonuzdaymışsımz gibi hissettiğinizde, bu kusursuz kiloyu kendi
nize çağıracaksınız.

Bir fincan kahve ya da boş park yeri bulmak gibi küçük şeylerle
başlamak, çekim yasasının işleyişini görmenin en kolay yollarından
biridir. Küçük bir şeyi kendinize çekmek için etkili bir çalışma
yapın. Kendinize çekme konusunda sahip olduğunuz güce dair
deneyim edindikten sonra, daha büyük şeyler yaratma DİLEMEK konusuna
geçersiniz.
Gününüzü, o gün yaşamak istediklerinize dair önceden düşünerek
tasarlayın, böylece hayalınızı da istekleriniz doğrultusunda
tasarlamış olacaksınız.

Devamı gelecek ....



17 yorum:

  1. Park yeri davasında Can çok ballıdır. Şimdi benim yerimi hazırlamışlardır der ve her defasında en dolu park yerinde bile hemen buluruz bir alan :) Ballı değil de secret mi yapıyor ne ;)

    YanıtlaSil
  2. Evet aslında öyle diyebiliriz ,zaten secret'ta anlatılan şeylerin temelinde olmuş gibi davranmak ve inanmaktan bahsediliyor.

    YanıtlaSil
  3. Bende bu kitabı çok uzun zaman önce okumuştum. Etkilenmiştim ancak çok ta üstünde durmamıştım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ayşegül A., tavsiyeleri uygulayıp - sonuç aldığını söyleyen çok kişi var ..
      Belki bizde deneriz :)

      Sil
  4. beni en çok hayatına eş çekmek isteyen kadının yatağın kenarına kayması kısmı etkilemişti.
    bazı şeyler işe yarıyor evet. ama bazı şeylerin kökeni daha derinlerde oluyor ve sadece olumlu düşünmeye çalışmak yetmiyor.
    ama yine de pozitiflik iyidir ;)

    YanıtlaSil
  5. Önerilerin gerçekten işe yarıyacağını düşünüyorum. Uygulamayı düşünüyorum. :) teşekkürelr

    YanıtlaSil
  6. Canım, bu güzel paylaşımın için çok teşekkür ederim. Bundan bir kaç yıl önce ben de okumuştum. Kişisel gelişim ile ilgilenenlerin kesinlikle okumasını tavsiye ederim. Sayende hatırlamış oldum.

    YanıtlaSil
  7. Ben teşekkür ederim , sevgiler ..

    YanıtlaSil
  8. İyi, pozitif düşünebilmek, bunu süreklilik haline getirebilmek gerçekten önemli. Bu yazzınızla bir kez daha hatırlamış oldum :)

    YanıtlaSil
  9. Her şey zihinde başlar yani :) Doğru mu anlamışım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmen evet , aslında bu kitap daha çok düşünceleri kontrol etmek ve olumlu düşünebilmek üzerine ...

      Sil
  10. Kitabı okumadım ama paylaşımlarınızı okuyunca hepsini mantıklı buldum, sonuçta bilinçaltımızı da bilincimizi de yönlendiren iç sesimiz bir bakıma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle , okumadıysanız tavsiye ederim okumanızı mutlaka ...

      Sil
  11. Kitabı üniversite zamanımda çok duymuştum okumak kısmet olmadı, ben de iyi düşün iyi olsun insanıyımdır.. herşey kafamızda düşüncelerimizde bitiyor bence de..

    YanıtlaSil
  12. Aslında bu kitap bildiğimiz duadan bahsediyor. Kötü örneklerden değil iyi ve güzel örnek be olayları dillendirmemizi söylüyor daha ne çok şey var islamdan alınmış seyler. Sadece yazar ismen islami refere etmemiş o kadar malum kişisel gelişim Kitaplarında beslendikleri kaynakları referans vermemek de artık akademik hırsızlık katagorısınde degıl :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle haklısın , okurken zaten bu bilgilerin bizim dinimizde de var olduğunu anlıyor insan zaten...

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...