22 Mart 2016 Salı

Neler Yapıyorum ?

Herkese merhabaaaa :)

Malum sebeplerden ötürü bir süredir evde takılıyorum biliyorsunuz . Benim için çokkkk sıkıcı olacağını tahmin ettiğim günler öyle keyifli geçiyor ki çok şükür artık çalışmadığım günleri kendime zehir etmek yerine keyif almayı öğrendim.

Kitaplarım var bir sürü okunmayı bekleyen , yapmak istediklerim var tonlarca  her biri için deli gibi sabırsızlandığım ...

Çok şükür ki her şey yolunda , mevcut durumdan keyif alabilmek büyük nimetmiş onu iliklerime kadar hissedebiliyorum bu kez .

Gelelim neler yaptığıma ;
Bir önceki postumda tığ işine duyduğum heyecandan bahsetmiştim . Nihayet bir senedir elimde sürüklenen ilk çalışmamı sonlandırabildim :)
Hemen aşağıda gördüğünüz , oğlumun odasındaki koltuğa örtü niyetine serdiğim motifli battaniyeden bahsediyorum.
Nihayet bitti ve yeni aşklara yelken açabildim :)

motif,tığ işi,tığ işi örgü,örgü yapımı,hobiler

Renklerini ve dokusunu çok sevdiğim yeni yumaklar aldım kendime ve yeni bir diz battaniyesi başladım . Bakalım bu ne zaman bitecek ...

motif,motif yapımı,motifli battaniye modelleri,örgü,örgüm

Örgüler dışında okuduğum , bolca altını çizdiğim kitaplar var ki onları da ayrı bir postta paylaşacağım ...


Şimdilik Gri Lady cephesinde durumlar böyle .
Siz neler yapıyorsunuz ?

14 yorum:

  1. yine harika şeyler yapmışsınızzz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim elimden pek gelmez böyle şeyler ama denemek bile keyif verici :)

      Sil
  2. Merhaba,
    Bloguma bıraktığınız yorumu okurken ben de sizinle aynı şeyi düşündüm. Evet lütfen acele etmeyin hatta bu süreci öncelikle kendi anneliğiniz sonra belki evladınız için şifa sürecine çevirin. İş, para kariyer olur başlar biter gelir gider..Nasip diye bir şey var.. Bu ara bence iyi bir ara.Hatta belki kendine yer açmak isteyen bir çiçeğin araladığı bir aradır :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel söylemişsiniz :) Bir çiçek olsa sebebi ne güzel olur...

      Sil
  3. bende diz battaniyesi örüyorum ama bitmedi hala :) çok güzel olmuş sizinki elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Merhaba;
    Ne güzel yetinmeyi bilmek ve anları fırsatlara çevirebilmek ...
    Rengarenk güzellikler yaratmak ise bambaşka bir meziyet ...
    Keyfiniz ve mutluluğunuz daim olsun

    YanıtlaSil
  5. Keyfini çıkartmak çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Handan ablacım bu kez sonuna kadar çıkaracağım İnş.

      Sil
  6. Örtü güzel olmuş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğeninize çok sevindim...

      Sil
  7. tadını çıkarın güzel zamanlar kıymetini bilmeyi nasip etsin Yaradan.Örtüler über güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...