10 Ekim 2016 Pazartesi

Pek Yakında


Sanırım 50 gün...
Evet evet,  geçmez dediğimiz zaman geçiyormuş ta biz farkına varamıyormuşuz pek.


Hali hazırda 8. Ayına adım atmış bir hamileyim.  Hala kendimi hamile gibi hissetmediğimi söylesem?

Sanırım pek bir yavan geçiriyorum hamileliğimi...
Ne hayal ettiğim gibi naz yapabildim eşime,  ne de hamileliğin konforundan yararlanabildim.
Yaptığım tek şey her zamanki gibi bir ben olabilmek...

Sonradan pişman olur muyum bilmiyorum bu zamanlarımın kıymetini bilmediğim için ama sanırım mizaçla alakalı bir durum bu biraz. Her zamanki burnundan kıl aldırmayan,  güçlü kişiliğinden taviz vermeyen bir GRİ LADY'den başkası olamadım bu güzide dönemimde de.
Her işimi kendimi zorlayarak ta olsa yapmaya devam ediyorum...

Bunun dışında kalan son 7 haftam var muhtemelen ve hala çokkk uzun zaman varmış gibi geliyor,  inanamıyorum pek yakında ikinci bir bebeğimiz olacağına...
Dr kontrollerimde son zamanlarda Doğumhane katına çıkıp kendimi yaşayacaklarıma alıştırma çalışmalarına başladım. Doğrusu kendimi pek bir komik buluyorum son zamanlarda,  gözlerim dolu dolu hızlı adımlarla uzaklaşıyorum zira hemen akabinde...

Hamilelik psikolojisi gerçekten bir enteresan. Bazen öyle sinirli ve gergin hissediyorum ki...
Biliyorum geçecek...
Geçecek.

Ve pek yakında inşallah evimize mutluluk katacak,  bizi tekrar anne baba yapacak dünyalar güzeli bir melek katılacak aramıza...

İnşallah sağlıkla, sihatle gelsin... AMİN💕


5 yorum:

  1. Sağlıkla Sihatle huzurla hayırlısıyla evladını kucağına alırsın inşallah o iki güzel evladınla ve ailenle huzurla daha nice güzel ömürler geçirirsin inşallah sevgiyle kal ...

    YanıtlaSil
  2. Aminnnnnnn Sessizkaldım, çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.Misliyle senin olsun inşallah tüm güzellikler. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Allah çooookkk mutlu etsin inşallah. Çok mutlu çok güzel gelecekleri olsun yavruşlarının canım beniiiim :))

    YanıtlaSil
  4. Son Zaman'lar daha zordur ama çabuk ve kolay gecer ins. Benimki erken davrandı geldi sıra seninkinde hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın ins

    YanıtlaSil
  5. maşallah sağlıkla alın kucağınıza :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...