2 Kasım 2016 Çarşamba

Selam :)


Herkese Merhaba :)
34.haftadan bildiriyorum,  artık kendimi 8 aylık hamile kişisi olarak tanımlayabilirim sanırım.
İşin garip yanı geçmez dediğim 34 hafta geçti ama son 4 / 5 hafta hiççççç geçmeyecekmiş gibi geliyor. Her anne adayı acaba böyle mi hissediyor bilmiyorum.

Artık zamanımın çoğunu evde geçirmeye çalışıyorum, şükür bol gezmeli bir hamilelik geçirdim ama artık bel ağrıları vb rahatsız hisler biraz eve çekilmem yönünde beni uyarmaya başladı.
Yakında hastane çantamı hazırlayacağım ve böylece neredeyse doğum için hazır olmuş olacağım.

Bir sır vereyim mi  size??
Karnım büyüdü,  kilo aldım,  hareketlerim kısıtlandı amaaa ben hala minik bir bebeğimizin olacağını idrak edemiyorum :)
Tüm o minik bebek eşyaları Vs sanki bir başkasının hazırlıklarıymış ta, ben de işin bir ucundan tutuyormuş gibi hissettiklerim hala...

Ne diyeyim,  herşey çokkk güzel olsun inşallah, çok amin 😊

8 yorum:

  1. Aminn... Haftadaş olarak bende de aynı hisler, aynı düşünceler var arkadaşım. Bir farkla, hala doğum iznimi aktarabilmek için çalışıyorum, daha 3,5 hafta var inşallah sıkıntısız atlatırım bakalım. Geçer mi bu son haftalar derken bir de bakmışız yumurcaklar kucakta. Rabbim hayırlısıyla doğdu diyeceğimiz postları da hazırlamayı nasip etsin ;)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Selmalar sevgiler olsun Ne çabuk geçmiş zaman öyle ya su gibi :) Hayırlısıyla sağ selim evladını kucağına alırsın inşallah ikiniz de en güzeline emanet olun ...

    YanıtlaSil
  3. Kucağa alana kadar idrak edemiyor insan dimi:) az kalmis.
    Hayirlisiyla sag salim gelir insallah:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Aminnnn inşallah güzel yorumlarınız için her birinize çok teşekkür ederim 💕💕

    YanıtlaSil
  5. O mucizeyi kucağınıza aldığınızda idrak edeceğinizi düşünüyorum:)
    Evli dahi değilim ancak, ablamda şahit oldum
    Sağlıkla kucağınıza alın inşallahh.

    YanıtlaSil
  6. ayyyyyy hadi maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil
  7. Yaa ne güzel bir haber. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...