26 Eylül 2017 Salı

Daha Az Şikayet , Daha Çok Şükür

gri lady


Ağzımızdan çıkan her kelime sihir etkisinde hayatımıza .
Ne kadar çok şükredersek , şükredeceğimiz şeyler artıyor ve tabii ki şikayet için de aynısı geçerli ...

Son günlerde kendi adıma hep  ' yetişemiyorum , işler hiç bitmiyor ' diye söylenirken bugün bir şey farkettim. Zavallı beynime işlerle ve hayatımla ilgili hep olumsuz söylemler dikte ederken iç huzuru ve mutluluğu nasıl yakalayabilirim ki ?

Ben hep yorgun , kendime vakit  ayıramadan tüm günün iş ve çocuklarla su gibi akıp gittiğinden şikayet ediyorum. Ve ne oluyor ? Ertesi gün de aynı tempo , yorgunluk ve yine aynı şikayetler ...

Oysa artık biliyorum , çok şükür farkına varabildim ki , tüm gün hiç oturmadan her işimi kendim yapabilecek kadar sağlıklı bir bedene sahibim.
Evin sürekli dağılmasına sebep olan iki tane , dünyamızı güzelleştiren evlatlarımız var .
Her istediğimizi alıp yapabildiğimiz , sürekli dağılan ama karnımızı doyurabildiğimiz güzel bir mutfağımız var ...

Bir evimiz var yuvamız olan ...
Şen kahkahalarımız var içinde bazen derin kavgaları da olan ...

Yani aslında var , var , var .
Şöyle bir bilinçli baktığımızda şükredecek ne çok şey var !


Bugün tüm ev rutinlerimi bir kenara bıraktım ve kendime güzel bir kahve yaptım ...
Minnak bebek hazır uyurken ve ağbisi de ödevini yapmış parka çıkmışken kendim için sakin dakikalar planlıyorum .
Son zamanlarda izlemeye başladığım ( genelde çamaşır katlarken ya da evi toparlarken ) How I Are Your Mother dizisini açıp , bol bol gülümsemek istiyorum.

Keyifli , bol şükürlü , güzel bir gün dilerim. Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Galiba en güzeli insanın sevdiği şeyleri daha sık yapması...Bu kahve içmek olabilir, bisiklete binmek olabilir ya da uzun yürüşler olabilir. Böyle olunca insan ister istemez kendini daha huzurlu ve mutlu hissediyor.

    Yarının bugününden daha keyifli geçsin. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bir komşum her off çektiğimizde oflama şükret derdi. Çok severdim bu sözünü :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...