11 Mart 2019 Pazartesi

Güne Erken Başlamak



'Sabahın ilk saatleri çok özeldir. Sanki zaman yavaşlamış gibidir,havayı derin bir huzur kaplar .' ' Robin Sharma



Güne erken başlamak ve insanın kendisi ile başbaşa kalabileceği dakikalar gerçekten de günün kalitesini çoo etkiliyor 

Bugün yataktan zor çıksam da saat 7 de tüm ev halkı hala uykudayken kahvemi yapıp kitabımı okumak ve şimdi (08:00) kahvaltı hazırlayacak olmak beni çok iyi hissettirdi.


Bu gün erken kalkmak ve kendine daha fazla vakit ayırmak konusunda attığım adımın ilk günüydü ... 🤗


@kitapci_lady, Alıntılar, altı çizili kitaplar





4 yorum:

  1. Günaydın. Eskiden çok severdim hatta güne beş buçuk altı gibi başlardım. Duşumu alır kitabımı okur öyle işe giderdim.
    Son seneler de sanıyırum bunda yedikleriminde etkisi var en erken sekiz gibi kalkıyorum ki her gün erken kalkıcam diyorum kendime ..
    Yazınızı okuyunca aklıma bunlar geldi ve kendime kızdım Çünkü gerçekten de sabahın ilk saatleri ayrı bir huzur.
    İyi haftalar 🌼

    YanıtlaSil
  2. Günaydın nasıl başlarsa öyle bitiyor
    Birde sabah kahvaltısı dinç tutuyor

    YanıtlaSil
  3. Güne bir türlü erken başlayamayanlardanım.

    YanıtlaSil
  4. eveet tabisideeeee en güzeliii :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...