28 Kasım 2019 Perşembe

Geldi Yine İki Gözümün Çiçeği Dizim , Outlander Mevsimi

 Çok fazla dizi izlemezdim , şuanda çalışıyorum diye zaten izlemeye fırsatım olmuyor amaa sevdiğim şeylere tutkuyla bağlanmak gibi bir huyum var .Bknz: Akrep Burcu kadını.


Outlander da 5. sezonu Şubat ayında yayınlanacak ve Harry Potter serisinden sonra defalarca izlemek istediğim , kitaplarını okuduğum ' o ' tutku ile bağlanma yaşadığım dizim olma özelliğini taşıyor .




 İzlenebilecek onlarca kaliteli yapım varken ben yine sıkıldığımda bu dizinin herhangi bir bölümünü açıyorsam , yeni sezon merakından e kitaplarını indirip okuyor ve 40 ' lı yaşlardaki başrol oyuncularının taşlığına hayran  kalıp , kendime dikkat etmek konusunda ilham alıyorsam bence bu dizi ' benim dizim ' ifadisini kazanmaya hak kazanmıştır , net :)



İskoçya , 18.yy. , mükemmel kostümler ,  harika seven bir adam ve aynı ölçüde tutkuyla ona bağlı bir kadın ...


Bu diziyi anlatan onlarca paylaşım bulabilirsiniz . O yüzden ben sadece 5.sezon görselleri ile yazıma son verip , ilginizi çekiyorsa bu harika diziye şans vermenizi önereceğim ...







4 yorum:

  1. Ben de seviyorum bu diziyi. Ama geriliyorum izllerken, en fazla bir bölüm izliyorum sonra mola. Daha ikinci sezondayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci sezonu biraz sıkıcı bulabilirsin ama 3.ve 4. sezonları adeta macera filmi tadında .

      Sil
  2. Bir ben izlemedim galiba :) 2020 yapılacaklar listeme ekleyeyim madem.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...