17 Ağustos 2020 Pazartesi

Kendime Not

 Özür dilerim .

Bir insana en büyük kötülük kendinden geliyormuş bazen , bilemedim.

Yanlış kararların ardına sığınıp hatalarımı bile sevecek kadar bencilleştim  , daha erken dönmek varken dönmedim . Dönmek istemedim !

Şarkı sözünde geçen satırlardaki gibidim bazen ;

'İki kuruşluk adamları musallat ettik ömrümüze , bundandır böyle dibe vuruşumuz ...'



Kırgınım . Sadece kendime . Seçtiğim yolun ne boktan bir yere çıkacağını görmek istemedim. Değmeyecek , adamlıktan nasibini ne eğitimle nede ahlakla alamamış bir adamı' tuttum hayatımda, yetmedi bir de baba yaptım . Hemde iki defa !


Şimdi yoluma bakmaya çalışırken bile , tüm zorluklara rağmen tüm seviyesizliği ile karşıma çıkıyor hala bu en büyük hatam .


Tanrım , ne büyük anlamlar yüklüyoruz zerre karakter barındırmayan insan müsvettelerine !

Nasıl bir kıymet veriyoruz da ne olduğunu , nerden geldiğini ne muameleler gördüğü unutur oluyor .


Yaşam çok yönlü bir macera . 

Biliyorum birazdan sinirden başlayan bu başımın ağrısı geçecek ve ben yürüdüğüm yola şükredeceğim. 

Çünkü artık yolum aydınlık ve ayağıma dolanan leş kokulu çöpler artık hayatımda değil . Arada derede böyle yine çıkacak karşıma ama yolum öyle güzel ve ferah ki , bu sefer dikkatimi dağıtmasına izin vermeyeceğim .



4 yorum:

  1. Yolum ferah, aydınlık ve öyle güzel ki.. Bu sözlerin bilincinde olman, farkındalığının bu kadar yüksek olması, hayatımızda çıkan çatlak seslerin gelip geçici olduğunu bilmen. Bence de senin yolun apaçık, ışık dolu. Işığın bol olsun..

    YanıtlaSil
  2. Bundan sonra sadece güzellikler bulsun seni...

    YanıtlaSil
  3. hiçkimsenin hayatı kusursuz değil. Yoluna çıkan tüm engellerin içindeki kocaman güçle üstesinden geleceğine inanıyorum...

    YanıtlaSil
  4. Yolunuz da kolaylıklar olsun. Zor bir süreçtır ama bu kararlılık cok önemli.
    İyi haberleriniz olsun İnşAllah.
    İyi geceler.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...