4 Eylül 2024 Çarşamba

Toplu Anı Dökümü

 Büyük oğlan lise 2 ve minik kuşum 2. sınıfa başlamak üzereyken bir kayda alayım dedim olanları.


Hayat sağlıkla,huzurla akadursun geriye bir iz bırakmak için buradayım şuanda.


Tek başına ebeveyn olmak zor mu? Hem evet hem hayır. Mutsuz bir ilişkide olmak daha zordu. 

Ve şükürler olsun ki çocuklar büyüyorlar. Bana bağımlılıkları azalırken farklı sorunlar çıkmıyor değil ama güzel yanlarına bakmazsak zaten hayat yeterince tatsız yorumlanabilir. Bu sebeple, olan tüm güzelliklere şükrediyorum.


Dualarım kabul olduğu için,

Sağlıkla sihhatle büyüyen evlatlarım için,

Çalışabildiğim ve bana her daim destek olan ailem için...


Hayat güzelliklerle dolu ve ben hepsine hazırım.


1 yorum:

  1. Merhabalar.
    Çocuklarınızla birlikte size sağlık, sıhhat ve afiyetler dilerim. Her şey gönlünüzce olsun.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...