9 Temmuz 2014 Çarşamba

KAVANOZ KRALLIĞI / PART 1 ///

Evett , bir heyecan ile yapmaya karar verdiğim bir projede ilk aşamayı katetmenin sevinci ile sizlere neler yaptığımı göstermek ve fikirlerinizi almak istiyorum..

İhtiyacım olan malzemeleri satın aldıktan hemen sonra , malum Ramazan ayı olduğu için , iş çıkışı yemek yapmak şart oluyor , fazla oyalanmadan eve gittim..
Tabi ki telaşeden boyama malzemelerini alıp , boyanacak obje almadığım için ufak bir ' ne boyamalıyım ' krizine girdim eve gidince  ..
Sonrasında da aşağıda göreceğiniz minik vazolarımı kurban seçtim ilk deneme için..


Ponpon fırça ile yapılan boyama işlemi çok eğlenceli ve hızlı geldi bana..
Tahmin ettiğim kadar zahmetli ya da sıkıcı olmadı vazolarımı boyamak..
Zira  sıkılsaydım , hiç bir amaç onları bitirmeye zorlayamazdı beni...

kavanoz nasıl boyanır

Ortaya çıkan ilk deneme sonucu resimlerdeki gibi..
Ne düşündüğünüzü merak ettiğimi önemle belirtmek istiyor , bu konuda fikir ve tavsiyelerinizi en özelinden talep ediyorum..
dekupaj teknikleri


Ee malumunuz , bir krallık kolay oluşmuyor ..
Hele bu bir de KAVANOZ KRALLIĞI ise , durum daha da zor :))

8 yorum:

  1. vaaow eline sağlık çok çarpıcı olmuşlar , büyük bir keyifle yaptığın belli oluyor canım ;)

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim kreatif baskann..begenmene cok sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker olmuş vazoların :) Eline sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederimmm:) Senin bloğun gibi şeker olmalarına sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Mor İncir , canımm beğenmene çok sevindimm. Yapması gerçekten çok keyifliydi..
    Devamı gelecek tabiki..

    YanıtlaSil
  7. Çok zevkli dimi? benim de kavanoz boyamalarım olmuştu :)
    Ellerinize sağlık öyle güzel olmuşlar ki, çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  8. Evet Asli gercekten keyifli ve stres attiriyor yaparken;)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...