7 Temmuz 2014 Pazartesi

KAVANOZ KRALLIĞIMA HOŞ GELDİNİZ

Güzel , huzurlu ve bol dinlenilmiş bir hafta sonundan sonra , bu yeni hafta hepimize hemencecik geçen , eğlenceli ve mutlu bir hafta  olsun inş....:)
Çok ama çok heyecanlı olduğumu öncelikle belirtmek istiyorum çünkü , sakin geçen hafta sonumda bol bol düşünme ve yeni planlar yapma fırsatı buldum..
Ne mi yapacağım ????
Başlıktan da ipucu verdiğim üzere , yeni bir 'KAVANOZ KRALLIĞI' projesine atılıyorum yüksek müsadenizle..
Tasarım okuduğumdan ötürü , geliştirdiğim ' el yatkınlığı ' olayını unutmadığımı varsayarak işten ayırabildiğim zamanları artık daha verimli geçirmeye ve üretkenliğimi geri kazanmaya karar verdim..
Ve yaptığım işlemleri ve aldığım sonuçları da sizlerle buradan paylaşmaya da başlayacağım tabii aynı zamanda..

Şimdilik yapacağım ilk işlem iş çıkışı kavanoz krallığımın temelini oluşturacak malzeme ve tabi ki güzel güzel cam kavanozlar almak olacak..
Büyük projeme bu akşam başlayabilmeyi umut ediyor , sizlere kocaman musmutlu ve heyecanlı bir hafta geçirmenizi diliyorum..

2 yorum:

  1. harika olacaktır kesin. el becerimin olmasını çok isterdim ben yaa :( sana da bol tasarımlı eğlenceli neşeli bir hafta olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. Çokk teşekkür ederimmm:))
    Hele bir gün yüzüne çıkarabileyim şu aklımdaki tasarımları , çok geçmeden sizinle de paylaşacağım..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...