31 Temmuz 2014 Perşembe

MUHTEŞEM BAYRAM TATİLİMİZ..

Her güzel şeyin bir sonu var derler ya hani , işte öyle oldu bu kez de ...
Tatilin gelişini iple çekerken , eve dönüş vakti yaklaştığında içimiz biraz buruklaşmadı değil hani...
Ama malum iş hayatı ve sorumluluklar işte , istediğimiz yerde istediğimiz kadar kalabilme lüksünü ' şimdilik ' tanımıyor bize..

Tatile çıkmadan önce gideceğim yerlerin resimlerini paylaşmıştım sizlerle , bir kaç tane de benim objektifimden fotoraflar paylaşıp , özlediğimde güzel anılarımı blog sayesinde bakabilmeyi planlıyorum ...
Ve hepimizin her gününün tatil havasında musmutlu geçmesini diliyorum en yürekten ...

altın kum
Enez Sahili

enez
Dönüş Yolu


Aşk

Enez Sahil Çarşısı



Enez Plaj

Karagöl Sahili


Büyükevren Yolu

6 yorum:

  1. Harika fotoğraflar içim ferahladı :)

    YanıtlaSil
  2. Insallah sule m ...hepimizin guzel anilarla dolu tatilleri olur insallah...

    YanıtlaSil
  3. Pink timber , telefonla cekilmis amator fotoraflar ama icerigi onemli degil mi?? Istanbul da yasayan biri olarak dogayi cok ozluyorum..

    YanıtlaSil
  4. ne güzel tatil olmuş canım sevindim senin adına . oyy senin AŞK çok tatlı yaaa <3 ...
    5 yaşındaydı di mi. Allah bağışlasın hep böyle keyifle birlikte musmutlu olun inşallah canım

    YanıtlaSil
  5. Evet canım bizim AŞK 5 yaşında koca bir adam oldu bile :)) Güzel dileklerin beni çok mutlu etti. Darısı tüm isteyenlerin başına inş.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...