4 Ağustos 2014 Pazartesi

Daha Mutlu Olabilmek İçin 8 Yol

Mutluluğu arıyorum şu günlerde ..
Hoş zaten mutluyum da , neden sürekli yüzümde gülümsemeyle gezebilecek ve kimseyi kafama takmayacak kadar mutlu olmayayım dedim ve daha mutlu yaşamanın sırlarını araştırdım ...
İngiliz Daily Mail gazetesi Virginia , Yale ve Harvard Üniversitesi psikologlarına mutlu olmanın sırrını sorulmuş . Ünlü psikologlar bakalım nasıl cevaplar vermiş  …

ŞÜKRETMEK

1. Kendinizi çıkmazda hissettiğinizde 10 dakikayı kendinize ayırın. Sahip olduklarınıza şükredin.

2. Basit yaşayın. Günde en az 1 Saat cebinizi kapatın.

3. Çok alışveriş yapmayın. Kendinize "Buna gerçekten ihtiyacım var mı' diye sorun.

4. Spor yapın. Dışarı yürüyüşe çıkın. Terleyin.

5. Bulmaca çözün, bir hobi bulun ya da yeni bir dil öğrenin.

6. Kendinize gerçekçi hedefler koyun. Gelecek Ay 4 kilo vereceğim, Fransızca öğreneceğim gibi.

7. Ya evinizi işinizin yakınına taşıyın ya da evinizin yakınında bir iş bulun.

8. Bayramlarda yada özel günlerde ailenizi ve arkadaşlarınızı arayın.

2 yorum:

  1. Hobi ve dil olayına ben de takıldım. Mesela farklı bir dil öğrenmek istiyorum hem aransın hem de az kişi bilsin , hobiler gerçekten bence mutluluk hormonu salgılatıyorlar katılıyorum. Benim fix bir hobim yok ama boş kaldığım zaman birşeyle uğraşıyor ve ondan keyif alıyorsam o benim için hobi oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen sevgili Kreatif ben de dil olayına takıldım bu aralar ve kendimce çalışmalara başladım bile.. Keşke emek verip , ilerletebileceğim bir hobim olabilseydi zaman ayırabildiğim..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...