12 Eylül 2014 Cuma

BAŞLIKSIZ MUTLULUKLAR ..

Bir hafta daha biterken , önümüzdeki hafta bu günlerde ameliyatım gerçekleşmiş olacak ve şu  ' ameliyat olucam ' muhabbetinden artık sizleri baymıyor olacağım ...
Hafta sonunu saymazsak son iki iş günü çalışacağım , dolayısı ile son iki iş günü yazabileceğim ve sonrasında bir süre buralarda olamayacağım ..
Benim bir süredir hayata bakış açım ' İşin Allah'a kalmışsa olmuş bil ' felsefesiyle bütünleşti diyebilirim..
Bu yüzden içimde korku , şüphe ve birazcık bir endişe barındırmıyorum ..
Bu ameliyat olacak ! Hem de çok güzel olacak Allah'ın izni ile ..
Buna gönülden inanıyorum çünkü ben bu konuda ve bir çok farklı konuda da  Uğur Koşar ' ın kitaplarında bolca dile getirdiği gibi ' Bana Allah Yeter ' demeyi öğrendim ..
Okuduklarımı hayatıma uygulama çabalarımın verdiği mutluluk ve paylaşmanın içimde oluşturduğu sevinç ile bu yazıyı okuyan herkesi sevgiyle kucaklıyorum ..
Umarın her gününüz hayatınızın bir önceki gününden daha güzel bir gün olur ve içinizde hep kocaman neşe baloncukları olur ..
Sevgilerimle :))
GRİ LADY

2 yorum:

  1. Allah'a emanet , çok güzel olacak herşey <3

    YanıtlaSil
  2. Saol Kreatifimm :)) İnşallah herşey çok çok güzel olacak ve bomba gibi döneceğim aranıza :))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...