31 Ekim 2014 Cuma

Yazdıklarım , Yazacaklarımın Teminatıdır ...

Sevgili bloger arkadaşlarım , hiç tanımadığım ama gönülden yazılarımızla birbirimize duyduğumuz samimi sevecenliği paylaştığımız güzel insanlar ..
Bildiğiniz üzere hayatımda köklü değişimler yaşadığım bir dönemdeyim.
Çalıştığım işi , oturduğum evi ve en önemlisi yaşadığımız şehri değiştiriyoruz ..
Bu sebeple önümde sadece varsayımlar yapabildiğim bir dönem beni bekliyor .
Her şeyin güzele doğru değişime uğrayacağı bu dönemde bloğuma yeni şehrimde ilk yazımı yazana kadar ne kadar süre geçer bilmiyorum ..
Bu süre içerisinde sizlerin neler yaptığını merak edeceğimi ve benim için yazdığınız yorumları çok çok merak edeceğimi belirtmek isterim...
Ve ; tekrar görüşene kadar çok çok güzel günler geçirmenizi ve güzel anılarla dolu paylaşımlarda bulunmanızı dilerim...
Kocaman sevgilerimle ...

                                                                                                                    GRİ LADY

4 yorum:

  1. Aaa ben keşfettim derken siz gittiniz mi
    Yeni keşfettim burayı... Öykülerden, fotolardan ve sanattan, yaşamdan hoşlanıyorsanız -ki hoşlandığınızı anladım- ben de bekliyorum! :))

    YanıtlaSil
  2. ayyy kolaylıklar başarılar dilerim. gelince bana haber ver ama olur mu lüfteeeen :)

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin canım , değişiklik iyidir , her şey gönlünce olsun. en kısa sürede yeni yerinden yazılarına devam etmen dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim canlar güzel dilekleriniz için :))) Buralardayım :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...