27 Ekim 2014 Pazartesi

İnsanlar Plan Yapar , Tanrı Gülümser

Hayallerim de oldu , planlarım da ...

Hayatıma ne kadar dahil etmeye çabalasam da ; ' planlı olmayı ' , asla işler planladığım gibi yürümedi ..Dedim ya ;


Hayallerim de oldu bu hayatta , bol bol planlarım da ..


Ama hep ikisinin arasında bir fark oldu ;


Hayallerimin çoğu gerçek olurken , planlarım gerçekleşmemiş hayallere dönüştü ..


Artık öğrendim ; 

İnce düşünülmüş , sık dokunmuş planlarla vakit kaybetmemeyi ...Anda kalabilmenin ve onu yaşayabilmenin olması gereken tek plan olduğunu ...


Ve en önemlisi ;

kendimi rüzgarın akışına teslim etmenin verdiği inanılmaz huzuru ..

5 yorum:

  1. Hayatla ilgili plan yapmak ne kadar doğru aslında bilmiyorum... Nedense hep planlar olmasın diye plan yaptığımızı düşünürün; çünkü hayatın bizlere ne getireceği plansız bir durum... Anda varolmak en güzeli, ne de olsa geçmişş ve geleceği yaratan anlarımız değil mi!? Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle sevgili Persephone ..
    Ne güzel ifade etmişsin ; ' geçmi ve geleceği yaratan anlarımızdır ..'

    YanıtlaSil
  3. İşte benim yapmak istediğim şey de tam da bu :) İnşallah muvaffak oluruz :))

    YanıtlaSil
  4. Oluruz , oluruz Sevgili Loverk :) Biz yeter ki isteyelim , niyet edelim ..

    YanıtlaSil
  5. ne güzel demişsin bende hiç plan yapmam planların gerçekleşemediği tecrübeyle sabit :))
    bloğunuzu takibe aldım sevgiler ( www.apaydindunyam.blogspot.com )

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...