23 Aralık 2014 Salı

NEREDE KALMIŞTIK ?

Olmadı , yapamadım daha fazla yazamadan ...:)

Biraz ara vermenin bana daha fazla zaman kazandıracağını , farklı şeylere yoğunlaşıp , yapmak istediklerimi hayata geçireilme fırsatı sağlayabileceğimi düşünmüştüm...
Kabul ; yanılmışım ...

Hani çok duyduğumuz bir söz varya ; YAZMASAYDIM ÖLECEKTİM diye ..
Aynen öyle , yazmadığım süre zarfında yazabiliyor olmanın ve paylaşmanın verdiği inanılmaz rahatlık ve huzuru kaybettiğimi hissettim. Ve bu hiç iyi hissettirmedi...
Bu sebeptendir ki , işte geldim buradayım demek istiyorum sizlere ...

Kafam karışık mı karışık  , hayaller hedefler ve mevcut durumum olabildiğince saçma bir hal almışken yazmanın beni tekrar kendime getireceğini düşünüyorum .

Şimdilik ben geldim demek istedim...
Ve sizler iyiki bıraktığım yerdesiniz ...

Çok yakında görüşmek ; paylaşmak ve birlikte beyin fırtınası yapabilmemiz dileklerimle ...
Mutlu Akşamlar :)

                                                                                                                                               GRİ LADY

5 yorum:

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...