9 Aralık 2014 Salı

Veda ...

Bir süredir severek yazdığım ve çok kıymetli arkadaşlıklar edindiğim bloger paylaşımıma ara vermeye karar verdim.

Her zaman açık yüreklilikle ve severek yazdım . Şimdi de aynı şekilde biraz ara vermeye ihtiyacım olduğunu söylemek istiyorum.

Her zaman blog arkadaşlarımı okumaya devam edeceğim. Bu süre zarfında iyi şeyler yapmayı ve hep belirttiğim gibi ' ölmeden önce arkamdan kalıcı ve faydalı şeyler bırakma ' konusuna yoğunlaşacağım.

Kabuğuma çekilmeye ihtiyaç duyduğum bu süre zarfında daha çok okuyup , daha çok yazacağımı umuyorum.

Tekrar görüşebilmemiz ümidi ile ...

Her birinize sevgilerimle ...

HOŞÇAKALIN.
                                                                                                                                            
  GRİ LADY

6 yorum:

  1. aaa :( Herkes birer birer gidiyor sanki.Yada ben öyle hissediyorum.
    Üzüldüm. Çünkü sevdiğim bloglardansın. Ama önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin.Kabuğuna çekilmek iyi gelecektir sana ve bomba gibi dönersin umarım. Beklemedeyiz biz:)
    Kendine dikkat et.

    YanıtlaSil
  2. Vedalar buruk oluyor vedalar acı oluyor vedalar çok özletiyo özleniceksiniz sevgili grı lady....

    YanıtlaSil
  3. merabaaaa...bu yazını bloguma koycam bana neee :)

    YanıtlaSil
  4. kendine iyi bak
    görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  5. Sayfana ilk kez geldigimde,yazarin gittigi i gormek uzdu dogrusu.umatim tekrar gelir kaldigin yerden devam edersin...

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...