20 Şubat 2015 Cuma

GEÇMİŞİME SAYGI DURUŞU

Bu aralar bir melankoliklik var üzerimde , üstüme üstüme geliyor zamanın acımasızca tükettiği hatırı sayılır geçmişim ..

Özlüyorum , hem de çok ..

Geçen zaman sanki kötü anıları beynin en arka odalarına saklıyor da , daha çok acı verebisin diye en özel anlarını hatırlatıyor sana ..
Daha güzel anılar , artık yaşanamayacağının , geri gelemeyecek oluşunun verdiği acıyı daha iyi özümseyebilmemiz için , daha güzel , en güzel anılar ...

Ne zaman ve nasıl başladı bu bilmiyorum ...
Sanırım doğduğum ve binbir anımın geçtiği şehrimden ayrıldıktan sonra gün yüzüne çıktılar .
Her zaman içerisinde olduğum mekanlar , sokaklara şimdi içerisinden değil de , çok uzaklardan bakıyorum . 
Ve işte şimdi öğreniyorum asıl özlemenin ne demek olduğunu ...
Bir zamanlar sahip olduğum ama bir şekilde hayatımdan çıkan ya da çıkardığım her şeyi özleyebilmek gibi bir alışkanlık edindiğimi farkediyorum ...
Ve ilk kez her zamanki duvarlarımı örüp , bu duyguları görmezden gelmek yerine tüm hücrelerime  kadar bu duyguları yaşayıp , geçmişi yad etmeyi tercih ediyorum.

Bir gün gelecek ve her yaşayan canlı gibi göçüp gideceğim bu duraklama diyarı dünyadan ...
Ve tüm ömrü hayatım sanki birkaç gün geçmişcesine ' dün gibi ' görünecek gözüme , buna eminim ...
Geride bıraktığım 25 yılı hatırlamam ve hissettiklerim bunun bir teminatı aslında ...

Ve demem o ki dostlar ; zaman nasıl da hızlı geçiyor değil mi ?

Bizler ise hiç ölmeyecekmiş gibi öyle bencilce yaşıyoruz ki , böyle devam ettikçe , umutsuzca özlemeye makum kalacağız ...

İşte bu umutsuluk içerisinde yaptığım tek şey ; 

GEÇMİŞİME DERİN BİR SAYGI DURUŞU ...

3 yorum:

  1. Ne güzel ifade etmişsin duygularını, 25 yaş için çok çok olgun fikirler bence ama karamsarlık da hissettim bu yaşta daha ne bu karamsarlık dur bakalım ayol:)))ben 57 yim! Bunları ben söylesem olur da sen söyleme henüz:))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz icin..sanirim zaman zaman ruhum epey gelecege gidiyor ve benim kendimi cok daha fazla yaşamış hissetmeme neden oluyor .

    YanıtlaSil
  3. Dünya ya gülen gözlerle bakın daha çok gençsiniz..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...