17 Şubat 2015 Salı

KARLI VE MUTLU SABAHTAN GÜNAYDIN :)

Bugün her yer bembeyaz ...  Her yer kar ...
Hem de öyle ıslatan , ayağınızı kaydıran bir kar değil bu , pamuk şekeri gibi , içimi ısıtan , baktığım her yerde doğanın eşsiz manzaralara bürünmesini sağlayan mükemmel bir kar ...

Gökyüzü kristal beyazı , baktıkça gözlerimi kamaştırıyor ...
Usul usul üzerime düşen kar taneleri ise her saniye mutluluk olarak yerleşiyor kalbime ...

Ben bugün çok güzel başladım güne ...
Manzara harika ,  dilerim hepimizin günü de harika anılarla , güzel manzarlarla dolu olsun ve günün sonunda kalbimizde sebepsiz mutluluklarla ve günü dolu dolu yaşamanın mutluluğuyla uykuya dalalım ..
Kocaman sevgilerimle :))
                                                                                               
                         HAPPY LADY :)

2 yorum:

  1. Kar evdeysen güzel dimi :D onun keyfini sürüyorum ben :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen Lady Witch , benim yerime de sür evde kar keyfini :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...