20 Nisan 2015 Pazartesi

Bu Kez Sessiz Kalacağım !

Kendime kızıyorum bazen , anlamayacak insanlara kendimi anlatabilme çabalarımdan , sözlerimin duygularımın önüne geçip beni katı yürekli ve güçlü göstermesinden ve tüm bunların farkında olmama rağmen sessiz kalamamaktan...

Evet anlaşılacağı üzere Tenten ile kavga ettik. Artık eskisi gibi tahammüllü değil bana karşı. Önceden iki kere düşünürdü bana söylediklerini , şimdilerdeyse umursamıyor canımın acıyıp - acımadığını ...
Ben herzaman daha çok can acıtan  , kalp kıran taraf oldum bunu biliyorum , kavgaların ardından hemen geçen sinirimin ise bu işte hiçmi hiç faydası yok yine de . . .

Sonuç olarak biz birbirimizi çok ama çok kırdık yine... Onu bilmem ama beni çok yaralayan şeyler duydu kulaklarım. Kırgınım , ama kızgınlığımı muhafaza edemiyorum. Bu sebeple de küs kalamıyorum. Bu tutarsızlık ilişkimize daha da zarar veriyor ama... İstediğini söyle , nasılsa Gri Lady birazdan yanına gelip , hiçbirşey olmamış gibi konuşmaya devam edecek , ve tüm olanlar unutulacak...
Yaşananlar unutulabilir , unutturulabilir , peki ya hissettiklerim ???
Bu kez sessiz kalacağım ,  zor olsa da bu kez kendimi anlatmaya çalışmaktan vazgeçeceğim. Bakalım neler değişecek ...

2 yorum:

  1. değişen birsey olmayacak kendini yıpratmaktan ve üzmekten başka... ve bu boyle hep sürecek.. sonra mı? sonra artık kavgalar birbirini kırmalar..çok uzatmayacaksınız ilişkiyi ... ya evlilik yada fazla zaman vermeyeceksin.alışkanlıklardan vazgeçemiyosun sadece...

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısın Gülin , olmuyorsa kimsenin zamanımızdan çalmasına musade etmemek lazım... Benim durum farklı ama yinede söylediklerin kulağımda küpe olacak...Teşekkür ederim yorumun için.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...