24 Nisan 2015 Cuma

mobbingçi VE BEN / DİKKAT mobing KÜÇÜK HARFTİR!

Şu aralar kendimi ezdirmek yerine , vasfı ne olursa olsun haksızlık edenlerin ağzının payını vermemden dolayı bir mobbing baskısı içerisindeyim. Açık kollamalar , nefret dolu bakışlar , sizi yetersizmiş gibi hissettirmeye yönelik ucuz bakış ve hareketler ... Ne ararsanız var yani. Tabi ben tüm bu yapılanların bir kişilik bozukluğu olduğunun farkındayım. Karşımdakinin az gelişmiş karakteri ve insanlar tarafından 'adam' yerine koyulabilme arzusu böyle eylemlere sürüklüyor kişiyi. Ve profosyonellikten bir haber yaklaşımlarla kardeşi yaşındaki insanlara bu tür ayak kaydırıcı , işinden etmeye yönelik yaklaşımlarda bulunabiliyor.
Peki ne mi yapıyorum , evet bu bir psikolojik savaş. Ama ben bu savaşın içinde değilim. İşimi yaptığımdan daha da iyi yapmaya çalışıp , sonuçlarına kafa yormuyorum. Karşımdakinin kendi içinde problemlerinin olduğunu bildiğim için asla ama asla yaptıklarını yorumlayıp , kafa yormuyorum.
Hayat daha önemli insanlar ve tepkilerine kafa yormamızı gerektirecek kadar kısa ...
O beni en fazla patronuna şikayet eder , ama güçlü olan benim. Benim şikayet ettiğim ve razı olmadığımı ve ne kadar üzüldüğümü bildirdiğim kişi ( mecazen), o şahsın hergün hangi yüzle oluğunu bilmediğim , huzurunda durduğu ve namaz kıldığı Allah'tır.!

2 yorum:

  1. Kadınların bir takım erkeklerden tarafından bakislarlar veya baska sekilde rahatsiz edilmeleri yetmiyormus gibi bir de mobbing var maalesef hemde bayanin bayana bu sekilde davranmasi daha da üzücü.Sevgiler Gri Lady her zaman dik dur yanindayiz biz ☺☺

    YanıtlaSil
  2. Sevgiler benden Berika :) Asla yılmak , pes etmek , moral bozmak yok.. İnadına keyifliyim , inadına başım dik. Heyt be:))))

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...