10 Temmuz 2015 Cuma

Kuzey ' in Cazibesi ...

İnsan tabiatının dünya üzerindeki gelir geçer konumundanmıdır bilinmez , hepimizin içinde bir kaçıp gitme , farklı yerler görebilme tutkusu yaşadığına inanıyorum...
Yaşam bizleri her ne kadar yerleşik hayata zorlasa da , dünya öyle güzel bir müze ki , tek bir bölümünü gezmek ve onu buradan ibaret saymak ona büyük bir haksızlık olur ...


Bazen öyle kareler görüyorum ki , ya da belgesellerde öyle manzaralar ve yaşam şekillerine tanık oluyorum ki , yaratıcımızın sanatına hayran kalmamak için gözlerimize perde inmesi lazım ... Ve diyorum ki, dünya böyleyse , cennet kim bilir nasıl olur...?

Dünyayı gezme fırsatını yakalayan şanslı kişilerden olabilirmiyiz bilmem , belki biraz da istemek ve niyetle alakalıdır yaşam şekillerimiz.Ama yine de dilerim hepimiz isteğimiz ülkeleri , şehirleri görme , deneyimleme şansına sahip olabilir , bu vesileyle yeni bilgiler edinerek aynı zamanda tevekkülümüzü de geliştirebiliriz.


Artık dünyanın hemen her yeri hakkında bilgilere bir kaç saniyede ulaşabilirken , resimler de bizlere görme duygumuzu biraz da olsa tatmin etme olanağını sunuyor ...


Kuzey ülkelerinin insan müdahalesine uğramamış , henüz doğal kalmış alanlarına ait fotorafları paylaşmak istiyorum sizlerle ... Resimler bile tarifsiz duygular yaşamama ve içinde bulunduğum yapay , betonlaşmış yaşama karşı içimde nefrete sebep olurken , heralde ziyaret ettikten sonra dönme isteğini aklımdan bile geçmez ...

Bir gün doğa ile başbaşa , barış içinde , huzurla yaşayabilmemiz dileklerimle...


6 yorum:

  1. Merhabalar.

    İnsan bakmaya doyamıyor. Gerçekten çok güzel karelerdi. Emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. Resimlere bakarken, her bir karenin çok hoş ve etkileyici olduğunu düşündüm..
    Keşke görme imkanımız olabilseydi.
    Yazılarını beğeniyle takip ediyorum.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Resimlere bakarken, her bir karenin çok hoş ve etkileyici olduğunu düşündüm..
    Keşke görme imkanımız olabilseydi.
    Yazılarını beğeniyle takip ediyorum.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Resimler de yazınız da harika...istediğiniz tüm ülkelere gidebilmeniz dileğimle..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. En çok görmek istediğim yerlerden birisi Alaska'dır. Kim bilir, gidebilirim belki bir gün:-)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...