27 Ağustos 2015 Perşembe

Bu Aralar Ben ...

Bu aralar nerin düşüncelerdeyim ...
Yeni planlar , yeni umutlar , yeni hobiler ve nihayet karara bağladığım yeni hedefim içimi kıpır kıpır yapıyor. Anladım ki , insan bir hedefi olduğunda hissediyor zamanın değerini , yaşama sevincini ...

Bir kaç hobi edindim geçtiğimiz bir yıl içerisinde ...
Bunlardan beni en çok mutlu eden şey ise , büyük hevesle başladığım ve aynı hevesle de devam ettiğim motifli battaniye çalışmam :)

Renklerle oynamak , kısa da olsa iş ve evden arta kalan zamanlarımda bana keyifli bir arkadaşlık sunuyor ...
Bir ara ciddi olarak emek verdiğim resim çalışmalarını da rafa kaldırdım bir süredir ...
Ve kitap okumalarımı da büyük ölçüde ...

Çünkü kalbime dokunan ve beni heycanlandıran bir fikir düştüğünde aklıma kabıma sığamıyorum ve hemen başlamak ,bitirmek , keyfini sürmek istiyorum ...

Bu motifli battaniye olayı da böyle başladı işte :)

Bir Garip Battaniye Denemesiyle Başladı Herşey ... :)

Bunun dışında kış gelirken hali hazırda , evimi olabildiğince daha sıcak bir yuva haline getirmeye çalışıyorum. Evim için alışveriş yapmak ve kendim yapabileceğim dekorasyon fikirlerini araştırmak bana büyük keyif veriyor ...

Anlayacağınız son zamanlarda mutluluğu içinde bulmuş , kendini mutlu etmeyi becerebilem bir Lady var karşınızda ve evet şu bahsettiğim ' hedefim '...

Nihayet buldum ve yıllar sonra belki de ilk kez sıkı çalışmam gereken ve istikrarlı olmam gereken bir karar aldım ...
Bana şans dileyin  , hadi hayırlısı ...

14 yorum:

  1. Bu aralar ben de hic bir şey yapmak istemiyorum. Her zamanki gibi suçu havalara atıp kurtulmak istedim. Sen ne güzel kendini heyecanlandıran bir amaç edinmişsin ben ise hala edinme çabalarındayım. Harika bur yazı Lady!

    YanıtlaSil
  2. Eğer bu halinle mutluysan hiçç kasma kendini , zira su akıp yolunu buluyor...
    Ve haklısın sebebi havalar ya da başka şey , insanın kendini nadasa da çekmesi gerekli bazen ...
    Teşekkür ederim güzel yorumun için Pul Yana :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel her daim mutlu olman dileğiyle .. :) çok keyfili bir yazı olmuş şu aralar güzel şeyler okumak ve dinlemek istiyorum biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , yorumun beni çok mutlu etti :)

      Sil
  4. Çok haklısın insan gerçekten bir amacı olunca çok daha iyi hissediyor, daha sevinçli oluyor. Ben de o yüzden sürekli listeler yapıyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorumm ben senin listelerini :) Hazırlaması gerçekten keyifli oluyor ...

      Sil
  5. bol şans,herşeye biraz dokunup,tadını alayım diyorsun:))
    haklısın,o kadar çok güzel şey var ki :))

    YanıtlaSil
  6. vayy ne kadar pozitifsin <3<3

    YanıtlaSil
  7. Bu harika fikir ve o hissi çok iyi biliyorum :) ben de birkaç gündür bileklik yapma işine sardım, tezgah açıp satsam mı diye düşünmüyor da değilim :D ama bir garip battaniyeni kıskanmadım diyemeyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok amatör duruyor farkındayım ama renklerle oynamak acayip mutluluk veriyor...

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...