26 Ağustos 2015 Çarşamba

İçinizi Isıtacak Soğuk Resimler :)

Kış mevsimini sever misiniz ???


 Ben çok severim ....


Hele ki , evimdeysem ve sıcacık , huzurlu akşamlardan biriyle ...


En çok kışın anlıyor insan , bir eve sahip olmanın önemini ...
Özellikle de , huzurlu bir eve ...


 Elinizde bir kitap ve sıcak bir kahve ...


Dışarıdaki soğuk havaya rağmen , hiç olmadığı kadar sıcak yapar yüreğinizi ...


 Kitap okumayı bile en çok kışın severim mesela ; 


Şöyle , kabarık battaniyelerin altında ...


 Dışarıdaki soğuğa rağmen , sıcacık olmak ...


Evde olmak ...


Her ne kadar yalnız olmayı sevsem de ...


 Ailemle olmak ...


 İşte kışı böyle seviyorum ben ;


 Evimde , sevdiğim kanepede uzanarak  ...


Yanımda kitabım , kahvem ve ....

gri lady

Soğuğun bana hissettirdiği sıcacık duygular ...

14 yorum:

  1. Kışun büyüsü bir başka ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Tigris , resimlerine baktıkça bile huzur buluyorum ...

      Sil
  2. Ne kış ne de yaz. Ben baharların insanıyım. Biliyorum hayatta her şeyin bir hikmeti var ama benim yüreğim de mutedil olduğundan uçları sevemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tam tersi Yolcum , herşeyi uçlarda yaşayan biriyim. Ya çookk sıcak olsun ya da çok soğuk olsun istiyorum :)
      Ama ne şanslıyız ki dört mevsimi de yaşayabildiğimiz bir ülkemiz var ...

      Sil
  3. kışı ayrı bir severim sakinlik ve huzur veriyor bana hele ki bir kar yağdığı zaman ayrı bir güzel oluyor birde yağmur sonrası toprak kokusunu bayılırım :) ..resimler şahane ...

    YanıtlaSil
  4. ben kışı seviyorum ya... Manevi hazzı daha fazla hissettiriyor insana.. Yaz sıcak mevsim ama manevi sıcaklığı yok...

    YanıtlaSil
  5. Süper bir yazı! Bu günlerde biraz da olsa üşümeye başladık ama hava hala battaniyelik değil. Yazınız, sahiden içimi ısıtan bir kış yazısı olmuş. Ne güzel !:)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. İnşallah bu kışı kendi evimde bende böyle olacağım! Resimleri görünce ''kay kenara bende geliyorum çay var mı çay?'' demek geldi içimden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Gel tabi :) Hakikaten kışı özlediğimi hissediyorum bende :)

      Sil
  8. Kış daha güzel, hele sokak lambalı resme bittim:) yazın çaresi yok ama kışın çaresi var yalnız doğalfaz fiyatları çok belimi büküyor:( kar kadar güzel şey var mı?

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...