19 Ağustos 2015 Çarşamba

Güne Güzel Başlama

Güneş sızıyorsa odaya , açık pencereden ılık rüzgarlar esiyor , pencerenin perdesini usulca savuruyorsa ...
Kuş sesleri geliyorsa dışarıdan ...
Dalga sesleri ve tuzlu su kokusu da ayrıca ...
Bir de nefis bir yeni pişmiş , sıcak ekmek kokusu bir yandan ...
Güne güzel başlanmaz mı hiç evden çıktığınızda kuma değen çıplak ayaklarınız olduğunda ???
Doğa ile  barış yapmış , içi içe yaşadığınız bir ortamda ...


 Hayal ettiğiniz bir eviniz yoksa ...


 Sayısız sorun omuzlarınızda , yaşam enerjinizi kaybettiğinzde ya da  ...


Gülümsemek için yormayın kendinizi ...


 Sadece düşünün bir ;


 Vermeyi istemeseydi yaratıcımız , istemeyi verir miydi ... ?


Bu yüzden şimdi tekrar düşünün nasıl bir güne uyanmak istediğinizi  ...


Ve her zaman dediğim gibi ; Hayal Ettiğiniz Herşey Gerçektir ...

Hayal Ettikleriniz Bir Gün Mutlaka Gerçeğiniz Olur ...
Bu yüzden hayal edin, isteyin ve bu güne güzel başlayın ...
 Sevgilerimle ...

15 yorum:

  1. Vermeyi istemeseydi yaratıcımız , istemeyi verir miydi ... ?
    Bu cümle bana iyi geldi güne güzel başlattı teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim:) Mutlu günler dilerim..

    YanıtlaSil
  3. Verdiğin örneklere bayıldım , öyle hayal edince bile huzur doldum sanki, o yüzden 'En güzel an yaşadığın andır' diyorum hayal etmeye gidiyorum ben :) neyi cagırırsak o da gelecegine göre; mutlulukla kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı mantıktayız ...
      Hayatımızın bütününü biriktirdiğimiz küçük 'an' lar oluşturmuyor mu zaten ?
      Sevgilerimle ...

      Sil
  4. İnsanı karamsarlıktan bile bir anda çıkarabilecek ,aydınlık,ferahlık veren bir esinti gibi güzeldi yazınız ve eşlik eden manzaralar.Teşekkürler paylaşım için.Sevgiler ve saygılar size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de sevgiler , saygılar ...
      İyi hisler uyandırabildiysem ne mutlu bana ...

      Sil
  5. Sabah sabah içim açıldı valla yazınla . " Vermeyi istemeseydi yaratıcımız , istemeyi verir miydi ... ?" cümlesi o kadar gerçek ve o kadar yalın ki gerçekten tebrik ediyorum seni.Devamını bekliyorum böyle yazılarının.Teşekkürler,sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı gelecek Pamuk Şekerim :) Teşekkür ederim güzel yorumun için.Öpüyorum ...

      Sil
  6. Sizin yazınızda çok pozitif, çok güzel. Yüreğinize sağlık. Güzel gören güzel düşünür:)

    YanıtlaSil
  7. Gün ortasında inanılmaz güzel bir mola oldu benim için de teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  8. Hayal ediyorum, istiyorum ve istediğim şey olsun diye deli gibi çalışıyorum. Deli gibi çalışmazsam olacak iş değil çünkü. : )

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...