9 Eylül 2015 Çarşamba

Bir Ölür Bin Diriliriz !!!!


Ellerimizde bayraklar  , döküldük sokaklara ...
Hem ağladım , hem yürüdüm ...

Hem gurur duydum böyle asil evlatların olduğu bir Vatanda yaşadığım için , hem de lanet ettim korkakça , adice askerimizin karşısına çıkmaya cesareti olmayan bu şerefsizler için ...!

Vatan söz konusu olunca nasılda Bir olabileceğimiz gördüm dün ...
Yazık , keşke gencecik canlarımızın kanı toprağa bulaşmadan anlasaydık bunları  .

Askerim , sen bu Vatan uğruna şehit oldun ya , 
Annen , annemiz , evladın evladımızdır !

Uğruna canını koyduğun dava ,  hepimizin devasıdır!
Sen Allah 'ın en Yüce Makamında , görevini tamamlamışken , bizler için mücadele devam ediyor ...
Ta ki , bu topraklarda bölücülük niyeti olan tek bir canlı kalmayana dek ...
Ta ki ; kanınızın her damlasının bin mislinin intikamı alınana , yaptıklarının bedelini ödetene dek !


' Korkma , Sönmez Bu Şafaklarda Yüzen Al Sancak ' 



9 yorum:

  1. Ayağına sağlık olsun arkadaşım, ben bu sefer kızdım gitmedim, birkaç hafta önce 8 şehit olduğunda bayrağımı alıp Kızılay'a indim, topu topu 100 kişi ya var ya yoktuk o yüzden çok üzülüp, kızmıştım. İnsanlar şehit sayısı 8 olunca gitmiyorlar!!! Sanki illa 10'u geçsin diye bekliyorlar mı nedir? Valla anlamadım, biz "Ankara uyuma şehidine sahip çık' diye bağırırken karşı caddede millet Starbucks'ta keyifle kahve içiyordu. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle düşünme Bücürükveben , bu kadar duyarsız olamaz Türk Milleti ...
      1 ' i de aynı , 30 ' u da ...
      Keşke tek bir askerimizin burnu dahi kanamasa da eylem vs. de olmasa ...

      Sil
  2. Benim yürekli kızım.Benim rahatsızlığım olmasa hiç dururmuyum?Allah sen ve senin gibi yürekli gençleri korusun,razı olsun ve size yaşanacak bir vatanı tekrar hediye etsin.Şehitlerimize binlerce rahmet olsun.Allah onları cennetinde karşıladı zaten.Ama yürekleri yananlara da sabrından ihsan eylesin.Sevgilerimle yavrum.Ece ablanız.

    YanıtlaSil
  3. Aminn Ece Ablacım , ne güzel dualar ...

    YanıtlaSil
  4. yürümek lazım , aman yürüsen de değişmez bu düzen , aman internette paylaşsan da fayda yok diyenlere inat , tepkisiz kalmamak için , belki çok bir şey değil orada şehit olmuş gencecik fidanlarla kıyaslanmaz ama yine de sahipsiz bırakmamak için, bizim olanın farkında olduğumuzu göstermek için...Ayağına ama en önemlisi yüreğine sağlık...Bu kadar anaya söylenecek tek lafım yok acılarını paylaşacak , üzgünüm den başka....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef Kitap Eylemi ; üzgünüz ...
      Ama acılarını paylaşabiliyor muyuz , muamma ...

      Sil
  5. Merhabalar.

    Ayaklarına, mangal gibi yüreğine ve kalemine sağlıklar dilerim. "İşte Türk milleti bu" dedirecek bir yürüyüştü. Yazınızda paylaştığını duygularınız, hisleriniz ve düşünceleriniz o kadar saf, temiz ve güzeldi ki, insanın gözlerini yaşartıyor.

    Bizler tepkimizi gösterelim, muhataplara mesajlarımızı iletelim de onlar ister duysun, ister duymasın. Elbette bizleri kale alacak birileri olacaktır!

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolun Recep Altun Bey ...
      Belki tek parça olarak baıldığında birşeyi değiştirmez tepkilerimiz ama bir bütün olarak çığ gibi büyür sesimiz ...

      Sil
  6. ayağına yüreğine sağlık güzel insan

    Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
    O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;
    O benimdir, o benim milletimindir ancak.:(


    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...