22 Eylül 2015 Salı

Bize Yine Yol Göründü ...


Ne acıdır ki artık biz çalışan insanlar için Bayramlar , dini bir vecibe yerine biraz nefes alma fırsatı bulabildiğimiz kısa süreli tatillere dönüşmeye başladı ...


Biz de öyle bu fırsatı değerlendirip , yollara düşecekler arasına dahil olacağız inş. ...


Yine güzel planlar var bu sebeple yarınlara dair :)


Havanın da etkisiyle ; sıcak , romantik bir seyahat planlıyoruz ...


Bol bol kafa dinleyebileceğimiz , 


Ailemizle bayramlaşacağımız ...


Huzurlu vakit geçirmeyi ümit ettiğimiz ...


Şimdiden iyi bayramlar ve iyi tatiller diliyorum ...


Hava durumu ne olursa olsun , siz hep sıcacık olun ...
Mutlu olun ve güzel bir bayram geçirin inşallah ...
Sevgilerimi sunuyorum ...


12 yorum:

  1. İyi bayramlar, iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  2. tüm iyi dileklerim seninle osun canım :) seni takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir bayram ve tatil geçirmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  4. blog keşif sayesinde blogunu takibe aldım .
    benimde blogum kişisel gelişim , spor konuları yer alıyor .
    buyrun beklerim
    http://hayatindengesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. merhaba canım keşif etkinliğinde buldum bloğunu artık takibimdesin bende beklerim :)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı bayramlar. Bayram'ı aslına uygun yaşayabilmek temennisiyle.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Blogunuz çok güzel takibe aldık bize de bekleriz!:)
    Sevgiler..

    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. merhaba :) bayram nedeniyle biraz gecikmeli olsada sonunda blogunuzu iadei ziyarete gelebildim :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben blog kesif etkinliğinden geldim.sizi takibe aldim makyaj uzerine yazilar yaziyorum bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...