28 Eylül 2015 Pazartesi

Gitmeler ve Dönüşler

Gitmelerin en can sıkıcı tarafı geldiğin yoldan ait olduğun yere geri dönmek sanırım benim için.
Ya da ait olduğunu düşündüğün de diyebiliriz ...
Zira gerçek bir aitlik duygusu söz konusuysa , bunun can yakması biraz tuhaf olurdu .

Evet malumunuz üzere beklenen ve çok şükür güzel güzel anılar biriktirdiğimiz bir bayram tatilinin de sonuna geldik ...

Ve güzel geçen günlerin ardından geri dönmeyi de hiç ama hiç istemedim :)

İnsan her zaman farklılıklar ister ...
Yeni yerler görme arzusu hepimizin içinde bir yerlerde gizlidir diye tahin ediyorum.
Ama ben bir kez daha defalarca gittiğim bir yere tekrar gitmekten inanılmaz keyif aldım. 
Çok şükür , bin şükür ...
Ceplerimde yine harika anılar kaldı arkadaşlarımda , ailemle ve kuzenlerimle biriktirdiğim...
Umarım siz de güzel vakitler geçirmişsinizdir ...
Sevgiler :)


4 yorum:

  1. korkunç bir pazartesi sendromu yaşıyorummmm
    help meeee
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sendrom demişken , benimkisi tüm haftayı kapsayacak gibi :))

      Sil
  2. Gitmeyi çok seviyorum. Gittiğim yerden evime dönmeyi de :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum gitmeyi , ama dönüşler hep canımı sıkmıştır :)

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...