15 Eylül 2015 Salı

Planlar , Planlar ...

İster kısa , ister uzun olsun her tatil öncesi yapmaktan keyif aldığım bir şey varsa o da ; plan yapmaktır ...
Özellikle kısa süreli kalabileceğim bir yere seyahat etmeyi planlıyorsam zamanın verimli geçirilmesi çok önemli oluyor.
Tabi bir de motivasyon sağlama olayı var ki , tatil öncesi gideceğin günü beklemek ve yapabileceklerine dair hayaller kurmak bile mutluluk kaynağı  ...!


Seyahat için arabaya kurulup , hareket etmek bile başlı başına huzur ve mutluluk getiriyor mesela bana ...


Hele ki güneşli günler görebilecek kadar şanslıysak , ilk hedefim güzel bir bisiklet turu yapabilmek sahilde ...


Tatilin tadı tuzu aile ve arkadaşlar olmadan olmaz elbet ...


Herşey iyi giderse onlarla bol bol vakit geçirip , keyifli gezintiler yapabilmeyi diliyorum ...


Bol bol doğada olup , belkide denize girebilmek ;


Tam olarak yukarıdaki gibi özverili olamasam da , sizler için de bol bol fotoğraf çekmek istiyorum ...

Hadi İnşallah :!:

12 yorum:

  1. Ben de eğer ilk defa gittiğim bir yerse ders çalışır gibi okur, bakarım öncesinde zamanı verimli kullanabilmek için...

    YanıtlaSil
  2. Bir kumsalda güneşlenirken kitap okuyanları,Bir de tatile giderken plan yapanları anlayamıyorum:)
    planlar suya düşüyor ben yapınca,milleti izlemekten okuduğum kitabı da anlayamıyorum çünkü.Ama tatil fotoğrafları güzel oluyor.İyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Mızıka ...
    Bu arada , sahilde kitap okuyan gruba da dahilim :))

    YanıtlaSil
  4. Amanlarin "Vorfreude ist die schönste Freude" diye bir sözleri vardir, Tercüme edersek söyle bir sey cikiyor: "Ön sevinc en güzel sevinctir"
    Galiba bu da böyle birsey:)

    Ben de cok severim tatil panlar yapmayi. Plan olmasa bile onun hayali bile beni haftalarca, aylarca mutlu edebilir öncesinden.

    Tüm planlarinin ve hayallerinin gerceklestigi bir tatil diliyorum sana...her nezaman olursa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe hanım ne güzel dilekler :)
      Aminn diyorum canı-gönülden. Hepimizin güzel geçsin inş.

      Sil
  5. Öyle tatlı tatlı anlatmışsın ki canım tatil çekti:( Fotolarda o kadar güzel seçilmiş ki... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Güzel ve keyifli bir tatil olsun inşallah :) resimler çok güzel içim açıldı valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallahhh Sessizkaldım :) Hepimizin için güzel olur umarım.

      Sil
  7. Ben de çok güzel planlar yaparım sonra bir çoğunu gerçekleştiremem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun Sevda ; gerçekleşme ihtimali bile mutluluk için yeterli olabiliyor ...:)

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...