1 Ekim 2015 Perşembe

Bu Aralar ...

Minnak oğlumuzun okula başlama heyecanı , tatil dönüşü uyum süreci , yeni hayaller , yeni planlar derken günler yine su gibi akıp geçiyor ...
Ve geldik 1 Ekim ' e ...

Bu aralar evimizde sıcacık anlar yaşanıyor çok şükür . Havaların iyice soğumasından dolayı artık kış moduna girmiş bir birey olarak kitap ve kahve keyiflerine başlamış bulunuyorum aynı zamanda .
Tabi birde okula başlamış olan Eren paşamız var ki, onun için düzen ve kurallar oluşturma aşamasındayım. 
Şimdilik erkene alınan uyku saati ve sınırlanan televizyon izleme süresine karşı çıksa da , kısa sürede alışacağına inanıyorum.

Yeni yeni şeyler deneyimliyoruz bu hafta, mesela eşimle oturduk ve okuldan verilen kitapları kapladık ...
Bunu yapmayalı 8-9 sene olmuştu ve her ne kadar sırtımız ağırsa da yaparken çok keyif aldık ...

Bir de akşamdan hazırlanması gereken beslenme şeysi var ki , onu hazırlarken adına sadece tarifsiz mutluluk diyebileceğim anlar yaşıyorum , çok şükür , bin şükür ...

Erken anne olmanın faydalarını en çok şimdilerde anlıyorum  , idrak edebiliyorum .
Çalışan ve hobilerine vakit ayırabilen ve aynı zamanda eşime ve çocuğuma da vakit ayırabildiğim için kendii çok şanslı sayıyorum. İyi ki çalışabiliyor ve eşimden ve ailemden de sonsuz destekler görebiliyorum ...
Çok şükür !
aile resimleri,family

Durum yazısından çok bir şükür yazısına dönüşen bu postu yazarken aklıma çok sevdiğim blog yazarı delianne geldi ...
Ne güzeldir Deli Anne ' nin şükür yazıları , tasavvufa dair öğrendiklerini , okuduklarını bize aktarması ...
Hele bir de Mutluluk Dersleri başlığı vardır ki , okumaya doyamazsınız ...
Güzel görmeyi , güzele odaklanmayı öyle güzel gösteriyor ki bize , bence hepimiz tıpkı onun gibi mutluluk sebeplerimizin farkına varabileceğimiz bir başlık açmalıyız ...

Şimdilik satırlarıma son verirken hepimize süprizlerle ve hayırlarla dolu bir Ekim ayı diliyorum ...
Bol bol şükrederek , şükredeceğimiz şeylerin arttığına hep birlikte şahit olduğumuz bir ay olsun inşallah .
Sevgilerimle...

14 yorum:

  1. ne kadar güzel yazmışsın mutluluğun daim olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Okul çocuğuna zihin açıklığı dilerim:-) Ne güzel bir heyecandır o :-)

    Ben de dün kitap kaplarken, bu koca danalar ne zaman kitap kaplayacak diye düşünüyordum :-) Kırk beş yaşımdayım hâlâ kitap kaplıyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Handan Hanım , tatlı heyecanlar ...
      Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Sevgilerimi sunuyorum.

      Sil
  3. Oğluşun için ALLAH zihin açıklığı versin, Ne mutlu sana ki evlat sahibisin..
    Herkes yaşadıklarından bir mutluluk payı çıkarmalı. Mutluluk kişilerin arayacağı değil yaratacakları bir duygudur.
    Sağlıkla, sevgi ile kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yüreğimin İklimi ...
      Çok şükür. Dilerim isteyen herkes evlat sahibi olur da bu tatlı telaşları yaşar . Çok teşekkür ederim güzel duanız için ve yorumunuz için...

      Sil
  4. Daha geçen haftalarda annemin Kur'an-ı Kerim'lerini kapladık. Ben arasıra bunu yapıyorum, okul derdim olmasa da. Bizlerin de kitapları olmalı kaplanacak. :)

    YanıtlaSil
  5. Rabbım daim etsin mutluluğunuzu inşallah güzel evladına Allah zihin açıklığı versin inşallah:) çok güzel anlatmışsın yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn İnşallah Sessizkaldım.
      Allah hepimizin gönlündekileri versin inş.:)

      Sil
  6. Bizde de bir okul telaşı sorma gitsin... Bir de teog sınavı stresi sardı ki sınav seneye:( kalemine, yüreğine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde kolaylıklar diliyorum o zaman :)
      Sevgilerimle..

      Sil
  7. mutluluğunuz daim olsun.. sevgilerimi yolluyorum çok çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Deli Annem :) Hepimizin daim olsun inş.

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...