13 Ekim 2015 Salı

Çocuk Kalbi

Anne olmak harika bir şey ...
Hele ki sizin parçanız olan ve sonsuz sevdiğiniz varlığınızla oturup konuşabilmek , paylaşabilmek , onunla sohbet edebilmek eşsiz bir şans.

Minik oğlumuz 6 yaşında ...
Pandalı pijamalarıyla odamıza gelerek battaniyenin altına sızma çalışmaları ile uyanıyoruz her güne...
Bazen de sabah uyandığımızda çoktan yanımıza gelmiş uyuyor oluyor ...
Eğer kötü bir rüya görmüş ise bu gel-gitler gece boyu devam ediyor...
Biz odasına götürüyoruz - o geliyor ...
Ve tekrar tekrar aynı şeyler :)

Dün sabah mesela saat 6 da uyanıp koşarak salonda sakladığı kumbarasını aldı eline ve yatağına yatıp kumbarasına sarılarak uyumaya devam etti. O sırada işe gitmek için hazırlandığımdan ve uykusu olduğundan neden böyle yaptığını akşam öğrenebildim..
Tabi bir de okulu için istenen parayı koymuştum mutfak masası üzerine , akşam geldiğimde o da yoktu ortalarda ...

Bizim sıpa sabaha karşı rüyasında kumbarasının çalındığını gördüğü için almış kumbarasını yatağına ...
Paranın da ortalarda olmadığını söylediğimde 'Annecim söyledim ya paralar gitmişti... Gerçek olmasın rüyam diye senin paranı da sakladım .'

Küçücük kalbiyle kendince önlemler alması çok hoşuma gitti...
Ve çocuk kalbinin nasıl da temiz olduğunu , hiçbir kötü düşünceye ev sahipliği yapmayacağını anladım.

Bu sabah evden çıkmak üzereyken bir şeyler söyledi bana minik oğlum ve çok kalbim kırıldı ...
Ona değil tabiki bu kırgınlık , sahip olduğumuz düzen ve şartlaraydı ...

' Annecim biliyor musun ben ağlamıştım eskiden.
Ne kadar eski oğlum bebekken mi ?
Hayır yeni , sen elinde çöpü kapıya bırakmıştın , o zaman ... ( Muhtemelen bir kaç gün öncesinden bahsediyordu.)
Neden ağladın peki anneciğim ?
Sana sarılıcaktım. Sana yanımda yat dedim , sen işe gittin. Ben de pencereden sana baktım , ağladım ...




7 yorum:

  1. Ahh bu çocuk düşüncesi ve onların kafalarinda kurdukları dünya nasıl bir yerki öyle biz büyüklerin orada yaşanan ve olan olaylar hiç akıl dahi edemezler.

    YanıtlaSil
  2. Evet Tokideki Ses ...
    Çok masum ve bizlerin anlayamadığı bir dünya...Keşke hep öyle kalsalar değil mi ?

    YanıtlaSil
  3. 1 sene önce komşumuzun küçük kızı ben büyüyünce Deniz kızı olacağım, Ariel'i çok seviyorum diyordu. Geçenlerde sorduğumda ben okul müdürü olmak istiyorum dedi. Hani Ariel dediğim de ise, "o sadece yukarı aşağı yüzüyor(eliyle işaret yaparak) ve o insan bile değil." cevabını verdi. Çok şaşırdım. Lakin hızlı büyüyorlar

    YanıtlaSil
  4. Belli ki çok akıllı bir kız olacak :)

    YanıtlaSil
  5. çok tatlııııııı :)

    YanıtlaSil
  6. Blog keif etkinliginden geliyorum takiotryim blogumada bekletim

    YanıtlaSil
  7. Yalniz bulamadim blogumabkatil linkini

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...