12 Ekim 2015 Pazartesi

Yüzünüzü Aydınlığa Çevirin Bugün

Robin Sharma bir kitabında hayata dair tavsiyeleri içerisinde yer alan ve en çok uygulamaya özen gösterdiğim bir tavsiyesi var bizlere ...
' Sizi mutsuz eden insanlardan , olaylardan uzak durun.' Mümkünse haberleri izlemeyin. Enerjinizin düşmesi kimseye fayda sağlamayacağı gibi sizi de mutsuz bir insana dönüştürecek ... '
Buna gerçekten dikkat ediyorum ve tıpkı Sharma'nın da dediği gibi önemli şeyleri biz haber izlemesek te birilerinden mutlaka bilgi sahibi oluyoruz.

Bu sebeple acı verici gündeme değinmiyor ama içimin de oldukça sıkıldığını , üzüldüğünü belirtmek istiyorum.

Gelelim bu güne ; 

Bugün yeni bir haftaya başlıyoruz.
Bize yeni günü görebilme , nefes alma şansı verene şükürler olsun !

Kış buralarda kendini iyiden iyiye belli etmeye başladı. Hava o kadar soğudu ki , insanın evden çıkası gelmiyor...

Ben kışı çok seviyorum.
En çok ta verdiği sıcaklık , samimiyet duygusunu seviyorum. Ve 'kış'deyince aklıma evde geçirilen huzurlu anlar , mum ışıkları , film izleme akşamları ve dostlarla geçirilen neşeli akşamlar geliyor...

İnşallah güzel , sıcacık akşamların olduğu huzurlu bir kış geçiririz ...

Soğuk havalar içimize işlemeye başlarken sizlere içinizi ısıtacak fotoraflarla veda etmek istiyorum.

Ve lütfen bugün Yüzünüzü Aydınlığa Çevirin ...






















Fotoraflar ; Pinterest


8 yorum:

  1. günaydın,
    aylardır tv seyretmiyorum,gazete okumuyorum,ama dörtbi yanım mutsuz,ülke gözü dönmüş hırslı canavar hale geldi,uzak da duramıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne kadar soyutlasak ta kendimizi bir yere kadar uzak durabiliyoruz tabi ...
      Geçecek inş. hepsi..

      Sil
  2. Kışı ben de çok seviyorum :) Bir de mevsimlerin değişmesini ve her yenisi geldiğinde onu özlediğimi fark etmeyi çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şanslıyız ki ülkemizde dört mevsimi de görebiliyoruz değil mi ?
      Düşünsene Kuzey ülkelerinden birinde yaşadığımızı ...Eminim yazı çok özlerdik..

      Sil
  3. Kisin düsüncesi bile beni üsütüyor ama kisin evde yanan sobanin verdigi tatli sicakligi ,gevsemeyi ,közlenmis kestaneyi cok severim...

    Günlerimiz aydinlik olsun...

    YanıtlaSil
  4. Aminn Sulem:)
    Kestane dedi de , bayılırımmm:)

    YanıtlaSil
  5. Girişte güzeldi, kapanışta güzeldi, dilekleriniz ayrı güzeldi hatta fotoğraflar bile ;) Kış sevilmez mi hele ki beyaz battaniyesini de üzerimize atarsa, temizlenir her yer.. Gelsin çaylar, kahveler, kestaneler, patlamış mısırlar ve başlasın sinema keyfi, kitap keyfi, sevgi iletişimi... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , evettt işte tam da bu !!
      Sevgilerimi sunuyorum :)

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...