30 Kasım 2015 Pazartesi

Ahmet Parlak , Sen Neymişşin Be Abi !

İzlemeyen Var mı ??

İlk kez O ses Türkiye ' de Gökhan 'ın bahsettiği ve çok etkilendiği İsyan Performansından sonra Acun Medya bulup , getirmişler Ahmet Parlağı ...
Başına gelenlerden şaşkın , bolca mahçup ve bir o kadar da doğal görünüyordu ve ülkemizde böyle sempatik insanlar olduğunu görmek bir kez daha sevgi dolu hissettirdi .
Adam rakı - balıkçı , zaten fasıl yapılan bir yerin sahibiymiş kendisi.
Müzikle bir alakası yokmuş ...
Ama bundan sonra olacak gibi .
Gökhan çok sevmiş belli , izlerken ki tepkilerine dikkat edin , resmen alıp kucaklacakmış gibi , bağrına basacakmış gibi :)

Ben çok sevdim , hiç tarzım olmamasına rağmen defalarca dinlemek gafletinde bulundum ve şu anda acayip garip hissediyorum :)
Sanki rakı balık sofrası olsa içip , içip , dinleyecek gibiyim....
Bunu alkolden nefret eden birine bile bu şekilde hissettirebiliyorsa kesinlikle var bir şeyler bu adamda !
Dinleyin , bakalım siz de sevecek misiniz ?



4 yorum:

  1. çok güzeldi dinledim dün akşam ya adam ayrı bir dünya zaten :)) lan yalan kısmı ve hareketleri şahaneydi :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Sessizkaldım :))
      Sanırım yine biraz alkollüydü , belki de bu yüzden olduğu gibi - doğal olarak davranabildi ...

      Sil
  2. evet dinledim bende çok güzeldi ve çok sempatikti bencede :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...