3 Aralık 2015 Perşembe

Ev Dekorasyonları


Rahat , yaşanılabilir ve olabildiğince düzenden uzak evleri seviyorum ve evimi de her geçen gün daha da rahat yaşanılabilir bir yer haline getirebilmek için Pinterest'ten bol bol ilham alıyorum ...


Kanepelerin üzerinde yastıklar , koltuk şalları olmazsa olmazlarım mesela ...


Yatak odasında da yatak üzerinde birden fazla yastığı dekor amaçlı kullanabilirsiniz.


Önceleri bol renkli dekorasyonları sevsem de artık kahve tonları favorim ...


Beyaz mutfaklar hala revaçta ama ...


Kitaplar bizleri geliştirdiği gibi aynı zamanda harika tasarım evlerin de vazgeçilmez parçaları ...


Evlerimiz bizim kalelerimizdir ve o kaleler bizim huzur bulacağımız yerdir ...


Bu yüzden evin her yanında bizi yansıtan parçalar olması bizi rahatlatır ...


Mutlu eder...


Ve Huzurlu Hissettirir...



Benim sevdiğim ve bana huzur veren tasarımlar işte böyle ...


Umarım sizler için de fikir olmuşturlar ...


Huzurlu , mutlu günler dilerim ...


Sevgilerimle ...










16 yorum:

  1. ingiliz evi stili bayıldım hepsine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zevkliler değil mi ?
      Bende çok seviyorum tarzlarını...

      Sil
  2. Sıkıldığım zamanlarda dekorasyon dergilerine bakmak beya hayalimde ev tasarlamak beni mutlu ediyor :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel. Bende böyle ev dekorasyonu hakkında güzrl resimler görünce telefonuma kaydederim. İngiliz tarzı güzel bana sıcak geliyor.
    Evim olunca en önem verdiğim şeyler kitaplarıma güzel bir oda ayıracağım.
    Birde rahat ve renkli bir evim olmasını istiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel tasarımlar... Hepsi birbirinden güzeller... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. yatak odası ve salonum için fikir edindiğim şu günlerde yeme de yanında yat yazısı olmuş..
    sevgiler,
    yine buradayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep buralarda ol Bir Delinin Pembe Defteriii :)
      Bir ara ara vermiştin , epey aradı gözlerim seni...Öpüyorum.

      Sil
    2. Maalesef o kadar yoğundum ki. Aslında en büyük hatayı blogumu erteleyip zaman kazanmaya çalışmakla yapıyorum ama hata ediyorum..
      Sık sık görüşmek dileğimle:)

      Sil
  7. Vay vayy ne de guzel dekoratıonlar. Buralarda yaşayanlar benim evi görseler kaçarlar galiba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle demeyin huzuru veren eşyalar değil sonuçta ...

      Sil
  8. can sıkıntısını gidermenin en güzel yolu benim için dekorasyonlara göz atmak. mesela buradaki fotoğraflara da bakınca kendimi o evlerin içinde hayal ettim hemen gerçekten güzeller payaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...