8 Ocak 2016 Cuma

Harry Potter ve Merhaba Çocukluğum !

Yıl 2002 ...
Ben o zamanlar 12 yaşlarında bir çocukken Harry Potter ' in sihirli dünyasında giriş yapalı henüz 1 yıl olmuştu Harry Potter ve Felsefe Taşı kitabı ve filmi ile ...


Öyle farklı bir dünyaydı ki kafamın içinde oluşan , saatlerce sayfalara gömülüp gerçek dünyadan kopmama neden olurdu .



 Ailemin bu kadar yoğun okumalarımdan rahatsız olmasına rağmen Harry Potter kitapları olmasaydı belkide okumanın ne kadar kıymetli bir alışkanlık olduğunu anlayamayacaktım.



Şimdi bile filmin afişlerini gördüğümde , kitaplarına dokunduğumda o çocukken hissettiğim heyecanı hissedebiliyorum.


Bu postu da bunun için hazırlıyorum ...


Şöyle bir dursun kenarda , 


                                                  Benim ve tüm Harry Potter sevenler için ...
























12 yorum:

  1. ben ben ben.... kitaplarını kaç kez okudum filmlerini kaç kere izledim belli değil çok harika bir dünya.. Şimdi yeni filmi sabırsızlıkla bekliyorum bakalım harry potter olmadan önce büyücü dünyası ne alemde idi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yaniiiiii ???
      Yeni bir film mi çekiliyor ve ben bunu nasıl duyamamışımm.Hemmen araştırıyorum . :*

      Sil
    2. evet yeni bir film geliyor :) fantastik canavarlar nelerdir nerede bulunurlar kitabının filmi kasım 2016 da vizyonda sabırsızlanıyorum çünkü büyü dünyasını çok özledim :)

      Sil
  2. Biz arada bütün filmleri peşpeşe izliyoruz bit hafta boyunca. Özellikle ilk filmler ( ki çıktığında ben 32 yaşında 2 çocuk anasıymışım :) öyle büyülü ki. O okul, karlar altında kasaba, orman... Çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel demek ki sevginin yaşı yok bu konularda...
      Harry , Ron Ve Hermione hepsi eski birer arkadaşımmış gibi şimdi.

      Sil
  3. Bende 29'um ve hala izlerim :)

    YanıtlaSil
  4. Kitapları okundu, filmleri onlarca kez tekrar tekrar izlendi ama içimdeki Harry Potter serisi aşkı bitmedi. Hatta kardeşimle ortak saplantımız haline bile geldi. Ona en son Harry Potter filmini hatırlatan bardaklar yaptırtıp hediye ettim mesela ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :)
      Ne zaman canım kitap okumaya ara vermek istese bende rastgele alır herhangi bir kitabını okurum , karıştırırım. Çok severim kendilerini çok ! :)

      Sil
  5. Hihih ben yeni yeni okuyorum o zamanlar çok popüler diye okumamıştım iyi ki de yeni okuyorum o heyecanı şimdi yaşamış oluyoruum :)

    YanıtlaSil
  6. Geç bulduğum aşktır.
    Popüler şeyleri sevmiyorum diye diye yıllarca izlemedim çok pişmanım ..Doyamam izlemeye okumaya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şeyi Alacakaranlık için yapmıştım , hatta filmini bile izlememiştim. :)

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...