13 Ocak 2016 Çarşamba

Senin İmzan Ne ?


Hepimizin ortak yönleri var .
Mesela hepimiz insan olarak dünyaya getirildik ...
Aynı gökyüzünü paylaşıyoruz .
Tek bir yaratıcı tarafından mucize eseri dünyaya getirildik vesaire vesaire .

Bir amaç uğruna getirildiğimiz  aşikar ama , ola ki öylesine bir deneyim için yaşıyor olalım bu dünyada ...

Boş boş ve  kuralsız .

Bu durumda bile sizce ters gitmeyen bir şeyler yok mu ?

Bir yolcu isek bu Dünya adını verdiğimiz gezegende ve devam eden bir yolumuz var ise ...

Ayak izlerimiz nerede ?

Yada şöyle yöneltmeliyim belki de sorumu.
Yolculuk bittikten sonra , bizim oradan geçtiğimizi gösteren izimiz , varlığımızı ispatlayacak imzamız nerede ?

Bahsettiğim sadece yaşamış için ' yaşamak ' değil ...
İz bırakmak , değerli kılmak ve faydalı olmak . En azından olmayı denemek.

Bu yüzden bir imza bırakmalıyız ardımızdan .
Tıpkı öleli yüzyıllar olan bir yazarıın deneyimlerini eski bir kitaptan okumak gibi ...
Yada renklere aşık bir ressamın tablosunu boyadığı o an'ı nı ölümsüzleştirmesi gibi .
Bir şairin çektiği acıyı kelimelere sıkıştırıp , kağıda döktüğü gibi ...

Bir imzamız olmalı . Bir izimiz .
Bize gerçekten ' yaşıyorum ' u hissettirecek bir şey !


Şimdi kapatın gözlerinizi .
Hayır , uyumak için değil bu kez !

Bir imza bulacağız hepimiz şimdi kendimize ...

Neyi başarmak isterdiniz ?
Adınız hangi iş ile anılsın , neyi başarmaktan  gurur duymayı dilerdiniz ?

Düşünün ve gözlerinizi açtığınızda ;

Artık uğruna gerçekten çaba göstereceğiniz bir amacınız ve ardınızda bırakabileceğiniz bir eseriniz olsun .


                                                                                    GRİ LADY


9 yorum:

  1. Hayatta en kıskandığım insanlar imzasını bulmuş olanlardır. Ne yazık ki ben onlardan olamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama olmayacağın anlamına gelmiyor ki Handan ablacım ?
      Tüm çocuklar yetenekli doğar ama büyüdükçe yeteneklerini unuturlarmış. Bize düşen sadece üstü tozlanmış , görünmez hale gelen yeteneklerimizi bulup çıkartmak kalıyor. Yeni bir yetenek oluşturmayacağız ki ?
      Hem senin gibi yazmayı seven bir kadının böyle düşünmesi üzdü beni. Kim tutabilir ki seni mesela bir kitap yazmak istesen ????

      Sil
  2. Allah'ım nasip ederse Fatofotofan'ı evrene duyurmak :) Çok güzel bir yazı teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil
  3. merhabalar
    bloguma bırakmıs oldugun yorum uzere geldım
    blogun cok hos ve takıpteyim ;))
    sevgiler <3

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Yeryüzünde yaşayan herkesin ufak tefek bir ayak izi, ya da bir imzası vardır. Ama böyle kalıcı ve derin ayak izlerini bırakmaktır önemli olan Prof.Dr.Aziz Sancar hocamız gibi.

    Hani, İbrahim'i yakmak üzere hazırlanan ateşi söndürmek için su taşıyan karınca misali; ne yapabilirsek, neye gücümüz yeterse...
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  5. Güzel konu:) Bu amaç öyle bir amaaç olmalı, bıraktığımız imza öyle bir imza olmalı ki, misafirliğimiz bittiğinde bu dünyada, ebedi olan hayat için güzel ameller toplamaya devam ettiren, yardımcı olacak bir şeyler olmalı diye düşünüyorum...insanların arkamızdan hayır dualarını alabilecek,insanlara faydalı bir şeyler...
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, uzun zamandır uğrayamadım kusura bakmayın öncelikle..:( bir ara bloğumdaki tüm yazıları silmiştim, bloglara da uğrmamaya karar vermiştim ama sonradan fikrimi değiştirdim şimdi yavaş yavaş ihmal ettiğim tüm arkadaşlara uğramaya başladım...

    Evet hepimiz öleceğiz arkamızda minik de olsa bir iz bırakmak çok güzel, hiçbir şey bırakmasak çok iyi insandı, kediye, köpeğe, evsize ne bileyim yardım ederdi, dedikodu bilmezdi, kötülük bilmezdi dense de olur:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Yaklaşık 2 sene önce çanta dikmeye başladım. Çantalarımı dikmeye devam ederken, İngilizce kursunda Zara'nın kuruluş öyküsünü anlatan bir yazı okumuştum. Yazı beni çok etkiledi.Sonra çantalarıma bir isim bulmaya karar verdim. Şimdi Nachnuch olarak bir etiketleri var herbirinin üzerinde. Şimdi her çantama imzamı atmak ve ulaşabileceğim her yere ulaşmak istiyorum. Birgün Nachnuch bag mi aaa evet ben o markanın el yapımı çantalarını biliyorum dediklerinde bende imzamı atmış olacağım.

    YanıtlaSil
  8. ne zor birşey pek çoğumuzun başaramayacağı bir şey...
    Çoğunluğun imzası bırakacağı yavrular ,kültürler ve mezar taşları olacak..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...