23 Şubat 2016 Salı

Elveda Haziran / Sarah Jio / Kitap Yorumu

Herkese Merhaba ,
Yeni bitirdiğim Sarah Jio kitabı hakkında sıcağı sıcağına fikirlerimi paylaşmak istiyorum sizlerle .


Okuduğum ikinci Sarah Jio kitabıydı Elveda Haziran .
Daha önce  Böğürtlen Kışı'nı okumuştum ve tek kelimeyle bayılmıştım yazarın anlatım diline.
Bu kitap ta aynı akıcılıkla yazılmış. Yazarın okuduğum ikinci kitabından sonra kitabın sürpriz sonunu tahmin etmek çok zorlamıyor sizi ama yine de okurken merak ediyorsunuz gelişmeleri.

Kitabın konusuna gelecek olursak ;
Kitap June adında genç bankacı kızımızın teyzesinin ona çocukluğunun geçtiği tarihi bir kitap evini miras bırakması üzerine gelişiyor. Hırslı ve iyi bir kariyeri olan June ' nin başlarda burayı elinden çıkartmak gibi planları varsa da Seattle adasında kitapçının hemen yanındaki yakışıklı restoran sahibi Gavin ile tanışması ve birbirlerinden etkilenmeleriyle planlar biraz değişir.
Aynı zamanda kitapçıda teyzesinin kitaplar arasına sakladığı mektupları bulmaya ve teyzesi hakkında hiç bilmediği şeyler öğrenmeye başlar ...


İşte kitabın genel kurgusu böyle . Benim için bir böğürtlen kışı değildi ama yine de başarılı ve okuması keyifli bir kitaptı ...
Okuma sürem yaklaşık 10 gün kadar sürdü. Diğer kitaplarından biraz daha yavaş bir okumaydı benim için ama bu asla okumamalısınız anlamına gelmiyor .
Çok çok sevgiler :)

8 yorum:

  1. Kitap evi gibi mekanlarda geçen kitapları çok seviyorum. Elveda haziran da çok severek okuduğum bir kitaptı. Sen de çok güzel yazmışsın teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Evettt öyletdi :) Güncelledim bile.

    YanıtlaSil
  3. Sarah Jio hiç okumadım ama kitaplarını gördüğümde sıcacık hikayeleri var gibi hissederim hep :) sen böyle anlatınca Böğürtlen Kışı'nı da merak etmedim değil hani :)

    YanıtlaSil
  4. Bir kaç Sarah Jio romanı okumuşluğum var .
    Mart Menekşeleri , Böğürtlen Kışı , Yağmur Sonrası , Son Kamelya ve son olarak Gündüzsefası .... Sonrası kaldı devam edemedim ..
    Ben de en çok Böğürtlen Kışı nı sevdim ve anlamını tam olarak o kitapta öğrendim . Sonra da kamelya aşkım nedeniyle ; Son Kamelya ...
    Aslında diğer okuduklarım kötü değil ; sadece tadları farklı ...
    Teşekkürler paylaşımınız için ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için, sevgilerimle..

      Sil
  5. Bana kitap okumayi sevdiren kadin seri olusturuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kütüphanemde saklayacağım kitaplarını, :)

      Sil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...